ورود دانش آموزان مقام آور استان بوشهر در مسابقات جهانی UCMAS

بوشهر (پانا)_ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر گفت: شما دانش آموزان آینده سازان کشور هستید و با برنامه ریزی و پشتکار می توانید به قله های رفیع علم و سعادت دست یابید.

کد مطلب: ۸۷۹۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
ورود دانش آموزان مقام آور استان بوشهر در مسابقات جهانی UCMAS

دانش آموزان بوشهری که در مسابقات UCMAS در کشور مالزی مقام های برتر را کسب نموده اند وارد فرودگاه بوشهر شدند. شاکری از آنان استقبال کرد و ضمن خیر مقدم به دانش آموزان و تشکر از تلاش متولیان این امر گفت: شما دانش آموزان آینده سازان کشور هستید و با برنامه ریزی و پشتکار می توانید به قله های رفیع علم و سعادت دست یابید.

بیست و سومین دوره محاسبات ذهنی و چرتکه ای یوسی مس (UCMAS)با حضور 2 هزار و 800 دانش آموز از 41 کشور برگزار شد که در مجموع تیمی، کشور ایران برای سومین سال پیاپی موفق به کسب مقام اول تیمی شد. در این دوره از مسابقات 117 دانش آموز ایرانی که از استان بوشهر نیز 5 شرکت کننده بوده است و هر 5 نفر موفق ظاهر شدند.

یوسف نوری پایه ششم مدرسه شهید ماهینی بوشهر، رضا باغبانی پایه پنجم مدرسه البرز دشتی، مهسا حیدری و ترنم نوروزی پایه چهارم مدرسه ایران زمین عسلویه و محسن امیریان پایه هفتم مدرسه کاشانی شهر دیلم پنج شرکت کننده استان در این مسابقات بودند.

این رقابت ها در ۱۰سطح ۸ دقیقه ای برگزار شد و شرکت کنندگان استان در سطح intermediate A مقام های دوم و سوم را کسب کردند و همچنین در سطح elementary A مقام سوم، در سطح elementary B مقام دوم و در سطح higher B مقام سوم را کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار