کارگاه دانش آموزان با مشکلات ویژه یادگیری در بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)-معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر گفت : تفاوت فردی و نیازهای یادگیری متفاوت دانش آموزان با نیازهای ویژه یادگیری باعث می شود آن ها نیاز به برنامه­ های متنوع داشته باشند و مواد و محتوای آموزشی باید متناسب با نیازهای این دانش آموزان باشد و توان یادگیری آن­ها را افزایش دهد.

کد مطلب: ۸۷۹۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه دانش آموزان با مشکلات ویژه یادگیری در بوشهر برگزار شد

حسین شاکری گفت : یکی از اهداف آموزش و پرورش اجرای عدالت آموزشی و توانمندسازی نیروی انسانی می باشد تا از این طریق بتوان شرایط لازم برای بهبود فراگیری و دوام یادگیری را در دانش آموزان فراهم آورد.

شاکری افزود: تفاوت فردی و نیازهای یادگیری متفاوت دانش آموزان با نیازهای ویژه یادگیری باعث می شود آن ها نیاز به برنامه­ های متنوع داشته باشند و مواد و محتوای آموزشی باید متناسب با نیازهای این دانش آموزان باشد و توان یادگیری آن­ها را افزایش دهد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر گفت : هدف آموزش و پرورش فراهم سازی محیط مطلوب برای دسترسی دانش آموزان با نیازهای ویژه به فرصت های برابر با همسالان عادی و مشارکت کامل در همه زمینه­هاست به گونه ای که همه دانش آموزان بتوانند با علایق، نیازها و توانمندی­های خود یاد بگیرند و پیشرف کنند.

این کارگاه با حضور 3 مدرس از مرکز اختلالات یادگیری صدف و 198 نفر از معلمان در کانون کوثر برگزار گردید و در پایان به حاضرین گواهی حضور در کارگاه اهدا گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار