تشریح جزئیات پوشش بیمه‌ای دانش‌آموزان فوتی و مصدوم آتش‌سوزی مدرسه زاهدان

تهران (پانا) - معاون فنی بیمه اشخاص بیمه معلم در پی آتش‌سوزی در یک مدرسه غیر دولتی در زاهدان و فوت سه دانش‌آموز بر ایفای تعهدات اجتماعی این موسسه و همراهی با خانواده دانش‌آموزان درگذشته و مصدوم تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۷۹۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تشریح جزئیات پوشش بیمه‌ای دانش‌آموزان فوتی و مصدوم  آتش‌سوزی مدرسه زاهدان

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، عباس معینی با اظهار تاسف از فوت و مصدوم‌شدن دانش‌آموزان در حادثه آتش‌سوزی یک مدرسه در زاهدان در تشریح جزئیات پوشش بیمه‌ای دانش‌آموزان این مدرسه گفت: قرارداد بیمه معلم با آموزش و پرورش، یک قرارداد جامع است و خسارت‌های ناشی از اینگونه حوادث را پوشش می‌دهد.

این هزینه‌ها شامل هزینه‌های پزشکی، نقص عضو ، غرامت فوت و حتی مسئولیت مربیان مدرسه در صورت مقصر بودن پیش‌بینی شده است.

معینی در ادامه تصریح کرد: طبق قرارداد تعهد بیمه معلم در خصوص هزینه‌های بیمارستانی ناشی از حادثه یک میلیون و پانصد هزار تومان است و بدون شک این هزینه‌ها بالغ بر این میزان خواهد بود که از آنجا که پوشش‌های دیگری نیز در قرارداد وجود دارد، بیمه معلم همراهی‌های لازم را با خانواده‌ها خواهد داشت.

وی تاکید کرد : بیمه معلم در خصوص مداوای دانش‌آموزان مصدوم منتظر بررسی‌ها نمی‌ماند و در اسرع وقت خدمت‌رسانی به خانواده‌ها را آغاز می‌کند و هر گونه تمهیداتی که برای هزینه‌های درمانی دانش‌اموزان مورد نیاز باشد اعم از انتقال به تهران (در صورت نیاز)، آمبولانس هوایی و هزینه‌های بیمارستانی و سرپایی حتی فراتر از قرارداد را متعهد خواهد شد.

معاون فنی بیمه اشخاص بیمه معلم در خصوص سه نفر فوتی ناشی از حادثه اتش‌سوزی نیز گفت: غرامت فوت ناشی از حادثه در این قرارداد هفت میلیون تومان است که اگر مدیر یا مربیان مسئول شناخته شوند از ناحیه بیمه مسئولیت نیز می‌توان بر اساس قرارداد تا سقف دیه جبران غرامت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار