تشکل های دانش‌آموزی حاصل دانش‌آموزان نقاد و پرسشگر

یزد (پانا) – مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: تشکل های دانش‌آموزی با وحدت و یکپارچگی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران کوشا باشند.

کد مطلب: ۸۷۹۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
تشکل های دانش‌آموزی حاصل دانش‌آموزان نقاد و پرسشگر

جلسه مشترک دانش‌آموزان عضو مجمع مشاورین، مجلس دانش‌آموزی و مجامع اعضا مربیان سازمان دانش‌آموزان با مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد امروز صبح در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش برگزار گردید.

در این نشست مشترک "عباسعلی دانافر" مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر و تشکر از حضور دانش‌آموزان در این جلسه بیان داشت: اعضا مجمع مشاورین مجلس دانش‌آموزی در واقع نماینده همه تشکل های دانش‌آموزی در سطح استان در تمامی زمینه ها هستند.

وی گفت: اهمیت تشکل های دانش‌آموزی خودباوری است که از اهمیت ویژه ای برخوردارند و حاصل آن دانش‌آموزان نقاد و پرسشگر است که میتوانند در عرصه اجتماع نقش‌آفرین باشند.

دانافر با اشاره به اینکه مهمترین پژوهش ها پژوهش های کیفی هستند بیان داشت: مهمترین اصل در تشکل های دانش آموزی همدلی و اتحاد است.

این مقام مسئول در خصوص چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از تشکل های دانش‌آموزی خواستار شد تا با همه ی انرژی و توان خود در جهت پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران بکوشند تا نظام اسلامی همچون درختی تنومند استوار بماند.

وی در پایان با اشاره به اینکه توجه و عنایت به تشکل ها باعث انسجام و یکپارچگی می شود بیان داشت: ما مسئولان سعی در رسیدگی و انتقادات و پیشنهادهای شما در جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش و برای غنی سازی دانش‌آموزان در تمامی عرصه ها می کوشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار