مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی:فراخوان شرکت در رویداد هم اندیشی بیمه سلامت

بیرجند (پانا) ـ مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی از برگزاری اولین رویداد هم اندیشی بیمه سلامت با هدف ایجاد بستری برای ظهور ایده های نو و حمایت از نوآوران این عرصه خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۹۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی:فراخوان شرکت در رویداد هم اندیشی بیمه سلامت

علی اربابی مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: سازمان بیمه سلامت نهاد تخصصی برای پوشش نیاز های درمانی تمام اقشار جامعه است که صندوق هایی در نظر گرفته تا تمام افراد با توجه به شغل و میزان درآمد می توانند در این صندوق ها عضو شوند و خدمات دریافت کنند.

او افزود: اولین رویداد هم اندیشی بیمه سلامت برای حل مشکلات موجود در عرصه ی خدمات بیمه سلامت در واحدهای تخصصی است و به صورت یک مسابقه طراحی شده که با همفکری خبرگان، تبدیل به مسئله هایی شفاف و قابل اندازه گیری و ارزیابی شده است و سپس برای رسیدن به جواب های کاربردی، خلاقانه و علمی، فرآیند های یک مسابقه طراحی شده است.

اربابی گفت: :این رویداد در 6 محور " پوشش بیمه ای "، "قوانین، مقررات و فرآیندها"، "نظارت بر خدمات بیمه سلامت"، "آموزش، پیشگیری و ارتقای سلامت"، "مدیریت منابع، مصارف و سرمایه انسانی" و "کاربرد فناوری اطلاعات در نظام بیمه سلامت" برگزار می شود که تمام افراد می توانند در زمینه های مذکور برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر به سایت shareidea.ihio.gov.ir مراجعه کنند.

مدیر کل بیمه سلامت خراسان جنوبی با بیان اینکه به سه ایده ی برتر در هر محور جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد،افزود: اساتید، دانشجویان، پزشکان و متخصصان، کارکنان سازمان بیمه سلامت، کارکنان مراکز تشخیصی درمانی، کارکنان دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت ایران مخاطبان خاص این رویداد هم اندیشی هستند.

او در ادامه گفت:از همه اقشار مردم می خواهیم که در این رویداد شرکت و ایده های خود را برای بهبود مسائل مرتبط با بیمه سلامت ارائه کنند تا به این طریق گامی برای رفع کاستی های موجود برداشته شود.

اربابی اظهار کرد:سازمان بیمه سلامت ایران برای ارتباط با بیمه شدگان، شرکای کاری و مردم، سامانه ای را با عنوان 1666 راه اندازی کرده است که مردم می توانند با مراجعه به آن درخواست های مرتبط با وظایف سازمان بیمه سلامت را به اپراتورها ارائه دهند .

متقاضیان می توانند تا 15 دی در رویداد هم اندیشی بیمه سلامت شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار