معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر:

۱۵۳ طرح اقدام پژوهی در مدارس استان بوشهر انجام شد

بوشهر ( پانا)_معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهرگفت : در سال گذشته بالغ بر ۱۵۳ طرح اقدام پژوهی در مدارس استان بوشهر پس از بررسی های انجام شده توسط کمیته داوران پژوهشگاه معلمان ۱۶ اثر ممتاز حائز رتبه شدند.

کد مطلب: ۸۷۹۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
۱۵۳ طرح اقدام پژوهی در مدارس استان بوشهر انجام شد

عبدالناصر غلامی در آئین قدردانی از برترین های هفته پژوهش در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطبایی بوشهر گفت : باتوجه به ظرفیت ها و پتانسیل های علمی در آموزش و پرورش و دانشگاه های فرهنگیان بایستی با گسترش ارتباطات بین بخشی به خصوص با صنعت این ظرفیت ها را توسعه داد.

غلامی افزود: بوشهر از نظر ظرفیت، جایگاه و موقعیت جغرافیایی می تواند سرمایه گذاران زیادی را در زمینه پژوهش به سمت خود جذب کند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بالغ بر ۱۵۳ طرح اقدام پژوهی در مدارس استان انجام شد یادآور شد: پس از بررسی های انجام شده توسط کمیته داوران پژوهشگاه معلمان ۱۶ اثر ممتاز حائز رتبه شدند که این پژوهشگران تقدیر می شود.

غلامی با اشاره به اینکه استان همواره در بحث تولید محتوای الکترونیکی درخشان ظاهر شده است افزود: ۱۹۰ فعالیت دانش آموزی در تولید محتوای الکترونیک به دبیرخانه استان ارسال شد که ۲۰ اثر به عنوان منتخب آثار به مسابقات کشوری ارسال شد و ۱۴ نفر حائز رتبه برتر کشوری شدند.

وی ابراز داشت: تولید محتوای الکترونیکی در بین معلمان نیز علاقه مندان زیادی داشت و بالغ بر ۳۸۰ اثر به دبیرخانه استان ارسال شد که پس از بررسی های انجام شده ۲۰ اثر منتخب به مسابقات کشوری ارسال شد و ۱۴ نفر حائز رتبه برتر کشوری شدند.

غلامی گفت : امروز ۱۸ دانش آموز پژوهنده منتخب از ۱۸ شهرستان و منطقه مورد تقدیر قرار می گیرند تا برای فعالیت پژوهشی بیشتر ترغیب شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار