معاون پژوهش و برنامه‌ریزی:هفته‌ی پژوهش تبلور راهبردهای آموزش و پرورش است

کرمانشاه (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی استان کرمانشاه برنامه‌های هفته‌ی پژوهش را تشریح کرد.

کد مطلب: ۸۷۹۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون پژوهش و  برنامه‌ریزی:هفته‌ی پژوهش تبلور راهبردهای آموزش و پرورش است

ماشاءالله پروین، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان برنامه‌های هفته‌ی پژوهش را تشریح کرد و افزود: هفته‌ی پژوهش، از ۲۴ تا ۳۰ آذرماه در کل کشور به‌صورت همزمان با شعار «پژوهش هدفمند، فناوری ارزش‌آفرین در خدمت تولید ملی» برگزار می‌شود.

وی ضمن ﺗﺄکید بر اهمیت هفته‌ی پژوهش به عنوان یک رویداد علمی، گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، امسال حضوری پررنگ در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های هفته‌ی پژوهش خواهد داشت؛ زیرا پژوهش و برنامه‌ریزی، لازمه‌ی تحقق اهداف والای نظام تعلیم و تربیت است.

این مقام ﻣﺴئول آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هفته‌ی پژوهش برای آموزش و پرورش بهانه‌ای است برای یادآوری و بررسی وضعیت موجود و نگرشی عمیق بر این که سازمان تا چه اندازه به اهداف حرفه‌ای خود رسیده، چقدر کارایی دارد و چه کارهایی باید انجام شود.

ماشاءالله پروین در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی و تعیین استراتژی برای فعالیت‌ها، افزود: بخشی از برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش استان در هفته‌ی پژوهش طبق معمول، برنامه‌های ابلاغی از طرف وزارت آموزش و پرورش و بخشی هم برنامه‌های ابتکاری استان است.

وی خاطر نشان کرد: مهمترین محورهای برنامه‌های هفته‌ی پژوهش، نمایشگاه و همایش تجلیل از پژوهشگران برتر است که با دو جشنواره‌ی دانش‌آموزی وفرهنگیان دنبال می‌شود. یکی دیگر از برنامه‌های این جشنواره، تعاملی است که با دانشگاه‌های استان انجام گرفته و تحت عنوان «روز درهای باز دانش‌آموزان» تحقق می‌یابد که در آن، دانش‌آموزان در بازدیدی از دانشگاه‌ها، با رشته‌ها و فعالیت‌های دانشگاهی آشنا خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار