عذرخواهی آموزش‌وپرورش زاهدان از خانواده‌های دانش‌آموزان سانحه آتش سوزی مدرسه اسوه حسنه

تهران (پانا)‌- در پی آتش سوزی صبح امروز در مدرسه اسوه حسنه در زاهدان، مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از خانواده‌های دانش‌آموزانی که در این حادثه دچار صدمه شده‌اند، عذرخواهی کرد.

کد مطلب: ۸۷۹۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
عذرخواهی آموزش‌وپرورش زاهدان از خانواده‌های دانش‌آموزان سانحه آتش سوزی مدرسه اسوه حسنه

به گزارش ایسنا، مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان سیستان‌و‌بلوچستان اعلام کرد همکاران مدرسه براساس بررسی‌های اولیه کوتاهی کرده‌اند و از خانواده‌های دانش‌آموزان حادثه دیده عذرخواهی کرد.

علیرضا نخعی، مدیر‌کل آموزش و پرورش استان سیستان‌و‌بلوچستان با ابراز تالم شدید از درگذشت دانش‌آموزان در حادثه آتش‌سوزی مدرسه ابتدایی در زاهدان گفت: «در بررسی‌های اولیه از سانحه کوتاهی بعضی همکاران ما مشخص شد که لازم است مراتب تاسف و عذرخواهی خویش را از خانواده‌های محترم دانش‌آموزان اعلام کنیم.»

صبح امروز یک واحد آموزشی در زاهدان دچار آتش‌سوزی شد و در پی آن چهار کودک مصدوم شدند که تاکنون سه نفر از آنها فوت شده است.

به گزارش میزان در همین رابطه حجت الاسلام و المسلمین دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان نیز گفت: «در حال حاضر معاون و بازپرس ویژه قتل در محل حاضر هستند، با بررسی‌های صورت گرفته قصور مدیر و مربی آموزشی محرز شده است و در این رابطه دستور بازداشت آن‌ها صادر گردید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار