دستور استاندار مازندران برای عزل رییس بیمارستان آمل

ساری (پانا) - استاندار مازندران در آخرین توییت خود اعلام کرد که از رییس دانشگاه علوم پزشکی خواسته است که رییس بیمارستان آمل را به دلیل رفتار غیرمسئولانه‌اش عزل کند.

کد مطلب: ۸۷۹۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
دستور استاندار مازندران برای عزل رییس بیمارستان آمل

احمد حسین‌زادگان در صفحه توییتر خود نوشت: «یک شهروند مسئول وقتی رفتار غیرمسئولانه رییس یکی از بیمارستان‌های استان را به بنده اطلاع داد پس از اطمینان از ریاست دانشگاه علوم پزشکی خواستم رئیس بیمارستان را عزل نماید و این حداقل اقدام جهت برخورد مسئولانه در راستای حفظ حقوق شهروندی است که می‌تواند امید اجتماعی را تقویت کند.»

اقدام استاندار مازندران در پی برخورد رییس بیمارستان امام رضا (ع) آمل نسبت به یک فرد تالاسمی است که کلیپ آن در فضای مجازی منتشر شده است.

میثم رمضانی رییس انجمن تالاسمی کشور نیز در واکنش به این اتفاق در گفتگو با مازند پلاس گفته بود: «خانواده تالاسمی ایران با دیدن کلیپ توهین‌آمیز رییس بیمارستان آمل بسیار متاثر گردیده‌اند و در حال بررسی و پیگیری حادثه رخداده با مراجع ذی‌صلاح از جمله وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و .. هستیم چراکه افراد تالاسمی که سال‌ها رنج بیماری را به دوش می‌کشند از گزند حرف‌ها و رفتارهای برخی مسئولین آزرده شده‌اند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار