صیدلو :یکی از رسالت های آموزش و پرورش تربیت شهروندی سالم ، آگاه و ایمن در برابر آسیب هااست

تهران (پانا) - همایش پیشگیری از ایدز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، مدیرکل امور اجتماعی استانداری تهران و رابطین سلامت مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران در سالن همایش ولایت اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۸۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو :یکی از رسالت های آموزش و پرورش تربیت شهروندی سالم ، آگاه و ایمن در برابر آسیب هااست

در این همایش محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران درسخنانی بااشاره به اینکه این همایش یک برنامه آموزشی است و باید مباحث کاملا تخصصی در آن مطرح گردد، اظهار داشت:امیدواریم پیام این همایش به مخاطبین اصلی آن ،دانش آموزان و فرهنگیان به عنوان سفیران سلامت جامعه ،برسد و سطح گسترده ای از اجتماع را در برگیرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه نگاه غیر تخصصی در آموزش و پرورش شدیدا باید اصلاح شود ، تصریح کرد: آموزش و پرورش بستر آگاهی بخشی در جامعه است .

صیدلو،جهل ، نادانی و ناآگاهی را از مهمترین دلایل قربانی شدن انسان ها در زمینه های مختلف دانست و افزود: خوشبختانه امروز موانع ذهنی جامعه بسیار کاهش یافته است و درمورد بسیاری از مسائل می توان به راحتی صحبت کرد و سطح آگاهی های جامعه را بالا برد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:یکی از رسالت های آموزش و پرورش تربیت شهروندی سالم،آگاه و ایمن دربرابر آسیب هااست وباید در رسیدن به این هدف عالی تعلیم و تربیت تلاش های بسیاری صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار