نخستین بازدید آنلاین معاون وزیر از مدارس استثنایی کشور

تهران (پانا) - معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در طرحی ابتکارانه و به صورت مجازی و آنلاین از مدارس استثنایی استان کرمان و نحوه تدریس معلمان بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۷۸۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
نخستین بازدید آنلاین معاون وزیر از مدارس استثنایی کشور

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، در راستای عملیاتی کردن سیاست سازمان آموزش و پرورش استثنایی مبنی بر توسعه و گسترش شبکه های ارتباطی و اطلاع رسانی مجازی و نوین، نخستین بازدید آنلاین از مدارس استثنایی کشور با حضور مجید قدمی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، محسن غفوریان معاون برنامه‌ریزی آموزشی و توانبخشی، مسئول حراست و کارشناسان گروه برنامه‌ریزی آموزشی و درسی دانش‌آموزان کمتوان ذهنی و چندمعلولیتی این سازمان، از مدرسه ابتدایی دخترانه دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی هوشنگ ارجمند شهر کرمان به عمل آمد.

در این بازدید آنلاین قدمی در جمع معلمان و کادر اجرایی مدرسه مذکور، برقراری ارتباط‌های تخصصی در بستر شبکه با هدف توانمندسازی و افزایش شایستگی‌های حرفه‌ای و مهارت‌های علمی تخصصی معلمان را از سیاست‌های اصلی سازمان آموزش و پرورش استثنایی دانسته و به پرسش‌ها و نقطه نظرات معلمان مدارس در فضایی صمیمی پاسخ گفت.

گفتنی است این بازدید آنلاین که با استفاده از نرم‌افزارهای ارتباطی مطمئن صورت گرفت، اغلب مولفه‌ها و فرایندهای بازدیدهای حضوری را در بر داشت.

در ابتدای این فرایند بازدید که بیش از دو ساعت به طول انجامید غفوریان معاون برنامهریزی آموزشی و توانبخشی سازمان، بازدیدهای آنلاین از مدارس کشور را مسیری امن، به‌صرفه و نوین برای برقراری ارتباط با مدارس اقصی نقاط کشور دانسته و راهبردهای آموزشی و توانبخشی و نکات اداری مهمی را برای کادر اجرایی مدرسه تبیین کرد. در ادامه این بازدید آنلاین، کارشناسان گروه برنامه‌ریزی آموزشی و درسی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی و چندمعلولیتی، به بررسی جریان آموزش و ارزشیابی تحصیلی در کلاس‌های درس این مدرسه پرداخته و نکات تخصصی لازم را مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار