توزیع بیش از هزار بسته ویژه شب یلدا بین نیاز‌مندان شهرستان خوی

ارومیه (پانا) - به مناسبت شب یلدا ۱۵۰۰ بسته ویژه توسط کمیته امداد امام خمینی (ه) خوی بین نیازمندان این شهر توزیع می‌شود.

کد مطلب: ۸۷۸۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بیش از هزار بسته ویژه شب یلدا بین نیاز‌مندان شهرستان خوی

در آستانه یلدای ۱۳۹۷ به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خوی ۱۵۰۰ بسته ویژه بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

قادر، ولی نژاد رئیس کمیته امداد خمینی (ره) شهرستان خوی با بیان اینکه سال گذشته ۱۲۰۰ بسته ویژه شب یلدا بین نیازمندان توزیع شده بود اظهار کرد: امسال بنا داریم با همکاری و همت خیرین و مردم نوع دوست ۱۵۰۰ بسته ویژه شب یلدا بین نیازمندان توزیع کنیم.

وی تصریح کرد: شب یلدا از آداب و سنن قدیمی در ایران اسلامی می‌باشد که علاوه بر برپایی آئین شکر گذاری از نعمات بی دریغ پروردگار موجبات صله ارحام را فراهم نموده و سبب استحکام بنیان خانواده و عیادت بزرگان‌می شود.

ولی نژاد ادامه داد: با توجه به اینکه خانواده‌هایی از ایتام عزیز و نیازمندان و بیماران صعب العلاج بخاطر مشکلات مالی در فراهم نمودن اندک وسایل پذیرایی از خویش و اقوام نه تنها ازین سنت حسنه بهره‌ای نمی‌برند بلکه این موضوع بار مضاعف روحی و روانی نیز بر خانواده‌ها تحمیل می‌کند.

وی افزود: امسال نیز اصناف و کسبه مومن و خیرین نوع دوست خوی به تبعیت از دستورات خداوند و سفارش نبی اکرم اسلام (ص) و ائمه معصومین به یاری خانواده‌های محروم و مستضعف خواهند شتافت و شادی هایشان را با این خانواده‌ها تقسیم خواهند نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار