در دیدار شورای معاونان اداره کل و روسای مناطق آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران؛

سید حسن خمینی: آثار تربیت در دانش‌آموزان به این زودی‌ها پاک‌شدنی نیست

آنچه که امروز باید در جامعه ما به گفتمان تبدیل بشود کار و تلاش است

تهران ( پانا) - نشست شورای معاونان اداره کل و روسای مناطق آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران در محل دفتر تولیت حرم مطهر و مرکز نشر آثار امام خمینی(ره) برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۸۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
سید حسن خمینی: آثار تربیت در دانش‌آموزان به این زودی‌ها پاک‌شدنی نیست

حجت‌الاسلام سید حسن خمینی در دیدار شورای معاونان اداره کل و روسای مناطق آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران، گفت: کسی به درد مردم می‌خورد که دو خصلت بزرگ داشته باشد. قوی و امین بودن دو خصلتی است که اگر در انسان وجود نداشته باشد، نمی تواند دردی از مردم دوا کند.

او در ادامه تاکید کرد منظور از قوی بودن قدرت زور و بازو نیست و افزود: از قوی بودن منظور این است که کسی که مسئولیتی را بر عهده گرفته، بتواند با قدرت آن را انجام دهد و دارای قوه و قدرت مدیریتی باشد.

سید حسن خمینی بر توانمندسازی با به دست آوردن اطلاعات روز تاکید کرد و گفت: آنچه که امروز باید در جامعه ما به گفتمان تبدیل بشود کار و تلاش است.

او مسئولیت در آموزش و پرورش را به دلیل سر و کار داشتن با فرزندان مردم دو چندان دانست و ادامه داد: آثار تربیت در دانش‌آموزان بسیار قابل توجه است و به این زودی‌ها پاک‌شدنی نیست.

تولیت آستان امام خمینی(ره)، مساله مهم دیگر را امانت و امین بودن دانست و گفت: فرزندان مردم در دست شما به عنوان امانت هستند و باید نسبت به این امانت‌ها بسیار حساس باشید و علاوه بر آن در مسئولیتی که بر عهده شما گذاشته شده است نیز باید امین و امانتدار باشید.

در این مراسم، نماز جماعت به امامت حجت‌الاسلام سید حسن خمینی تولیت آستان حضرت امام خمینی (ره) در حسینیه جماران برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار