امام جمعه خوسف: امروز یک حوزه به روز و دانشگاهی متدین ضروری است

خوسف (پانا) - نماز جمعه خوسف در مصلای نماز جمعه مسجد جامع شهر خوسف اقامه شد.

کد مطلب: ۸۷۸۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه خوسف: امروز یک حوزه به روز و دانشگاهی متدین ضروری است

حجت‌الاسلام حامد شاهبیکی، امام جمعه خوسف در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک سالروز میلاد امام حسن عسکری (ع) در مورد برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی استان کنگره شهدای استان به پیام مقام معظم رهبری به این کنگره گفت: رهبری فرمودند استان خراسان جنوبی رتبه اول در حمایت از انقلاب داشته و دارد و مردم و مسئولان باید این موقعیت و چهره فرهنگی را حفظ کنند و این نقطه قوت را از دست ندهند.


شاهبیکی با اشاره به دیدار مقام عظمای ولایت با خانواده شهدای کشور در هفته گذشته افزود: آنچه که جامعه را نگه می دارد روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت است که از اول انقلاب در بین مردم و بخصوص جوانان بوده و امروز نیز در مدافعان حرم سراغ داریم .


وی اشاره ای هم به این بخش سخنان رهبری در مورد ریزش ها و رویش های انقلاب کرد و افزود: از صدر اسلام شاهد ریزش ها و رویش ها در بین مسلمانان و انقلابیون بوده ایم و امروز نیز در گوشه و کنار کشور شاهد هستیم که افرادی در جریان و همراه انقلاب بودند ولی متاسفانه جدا شدند و جوانان مدافع حرم نیز یکی از رویش های انقلاب است.


شاهبیکی با تبریک ۲۷ آذر ماه سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: امروز یک حوزه به روز و دانشگاهی متدین ضروری است تا این دو نهاد برای تولید علم و تمدن اسلامی تلاش کنند و با وحدت ما را به آرمان های تمدن اسلامی برسانند ولی متاسفانه بعضی این موضوع را جدی نگرفته و بر اختلاف ها دامن می زنند.


وی در مورد زمزمه های موشکی دشمن علیه کشور ما افزود: با مجاهدت علمی جوانان انقلابی ما موشک هایی ساخته شده و امروز دشمنان غربی با سابقه بد خود مدعی می شوند که چرا ایران موشک دارد و زمزمه مذاکره موشکی را مطرح می کنند و باید به فلان قرارداد ملحق شوید که این احمقانه ترین کار است و هوشیاری همگان را می طلبد تا مثل برجام نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار