نشست صمیمی روحانیان خوسف با نماینده مجلس

خوسف (پانا) - امام جمعه شهرستان خوسف با نماینده مردم شهرستان های بیرجند ، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی دیدار و در نشست صمیمی گفتگو کردند. 

کد مطلب: ۸۷۸۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست صمیمی روحانیان خوسف با نماینده مجلس

هر یک از روحانیان مستقر در روستاها درخواست ها و مشکلات حوزه کاری خود را مطرح کردندکه دیدار با مقام معظم رهبری از مهمترین خواسته های آنها بود.

نبود بیمارستان و کمبود امکانات پزشکی در شهرستان ، نبود پزشک در بزرگترین روستای آسیب پذیر شهرستان ( معدن قلعه زری ) ، نبود پاسگاه انتظامی در منطقه براکوه بخش جلگه ماژان ، تسریع در گاز رسانی به بخش جلگه ماژان ، حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی در روستاها و مخترعان ، بخشودگی سود تسهیلات کشاورزی ، عدم توزیع سبد حمایتی به همه قشرهای محروم در روستاها از مهمترین مشکلاتی بود که خواستار پیگیری از سوی نماینده شدند.

حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی نماینده مردم شهرستان های بیرجند ، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی در مورد وظایف نماینده گفت: پیگیری و جذب اعتبار ، گرفتن ردیف بودجه برای طرح های ملی ، دیدار با مقام معظم رهبری ، وزیران و رایزنی برای رفع مشکلات شهرستان ها ، سرکشی از حوزه انتخابیه و پیگیری امور مربوطه از مهمترین وظایف یک نماینده است و دیگر پیگیری ها و جذب اعتبارات به عهده مسئولان دستگاههای اجرایی استان و شهرستان ها است.


عبادی رایزنی و افزایش دو برابری بودجه استان در سال گذشته ، گرفتن ردیف اعتباری برای بیمارستان نیمه تمام خوسف ، پیگیری و ساخت دو بیمارستان در بیرجند ، طرح قانون حمایت از مددجویان بهزیستی و افزایش مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در مجلس ، راه اندازی مجدد کارخانه سیمان باقران ، پیگیری امور مربوط به کارخانه چدن در خوسف ، تهیه طرح آبخیزداری و آبرسانی به روستاهای محروم و فاقد آب و تصویب آن در مجلس و اختصاص 200 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی که هم اکنون 24 پروژه فقط در استان خراسان جنوبی در حال انجام است .


حجت الاسلام هادی نبئی رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوسف هم با تقدیر از حضور نماینده در جمع روحانیان شهرستان و پیگیری امور ، قول یک اردوی خانوادگی دو روزه به طبس گلشن داد.تنظیم : محمد حسن مشمولی - مهدی آراسته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار