مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

خدمت به فرزندان شهدا و ایثارگران در مدارس، باقیات صالحات است

هرمزگان، بندرعباس(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در دیدار با اعضای ستاد شاهد نواحی یک و دو آموزش و پرورش بندرعباس گفت: حقیقت کارشما مصداق باقیات و صالحات است چون خدمت به کسانی است که صاحبان اصلی این نظام و مملکت است.

کد مطلب: ۸۷۸۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
خدمت به فرزندان شهدا و ایثارگران در مدارس، باقیات صالحات است

موسی دادی زاده در دیدار با اعضای ستاد شاهد نواحی یک و دو آموزش و پرورش بندرعباس گفت: حضور پر شور و منسجم شما همکاران در مراسم تودیع هاشمی پور نشانه قدر شناسی و ارج نهادن شما عزیزان از زحمت خدمت گزاران به این نظام است.

وی افزود: جنس کار شما با دیگر عزیزان همکار متفاوت است چرا که شما در عرصه ایی خدمت می کنید که فرزندان معزز شاهد را در بر می گیرد در حقیقت کار شما رنگ وبوی شرعی ودینی و مذهبی دارد کارشما مصداق باقیات وصالحات است چون خدمت به کسانی است که صاحبان اصلی این نظام و مملکت است و اما انتظاراتی که از مدیران دارم.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان: آنچه برای من مهم است و در راس برایم قرار می گیرد داشتن برنامه است وبرای اینکه برنامه مناسب و براساس قانون باشد ما باید اهداف وسیاستهای که مربوط به مدرسه را بدانیم وآن بدست نمی آید مگر اهداف وسیاست های بالا دستی را بدانیم اگر اینگونه نباشد زیر ذربین قرار می گیریم و نتایج مطلوبی برایمان نخواهد داشت البته باید برنامه به نظر شورای مدرسه نیز برسد پس باید برنامه محور بود البته تنها برنامه داشتن کفایت نمی کند برای تینکه بتوانیم به اهداف برسیم و داشتن برنامه اجرایی یا همان تقویم اجرایی ضروری می باشد.

دادی زاده خاطر نشان کرد: برای اینکه بتوانیم پیشرفت اساسی در زمینه تعلیم و تربیت داشته باشیم به موارد ی مانند داشتن طرح درس معلمان، آموزش خانواده، مهارت آموزی که چندین بار از سوی رهبر معظم انقلاب تاکید شده است و باید بر مهارت آموزی در کلاس دوم ابتدایی و همچنین ایران مهارت در دوره راهنمایی رسیدگی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار