رونمایی از کتاب «سرباز کوچک امام» در سنندج

سنندج(پانا)-با حضور مسئولان استانی کتاب سرباز کوچک امام(ره) نوشته فاطمه دوست کامی که سرگذشت مهدی طحانیان آزاده نوجوان سرافراز کشورمان در دوران دفاع مقدس است عصر روز چهارشنبه 21 آذر ماه 97 با حضور راوی این کتاب در سالن آمفی تاتر دانشکده کشاورزی دانشگاه کردستان رونمایی شد.

کد مطلب: ۸۷۸۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از کتاب «سرباز کوچک امام» در سنندج

با حضور حجت الاسلام مهدی فرزی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در کردستان ،عربیان رییس قرار گاه خاتم الاوصیاء و دیگر مسولین استانی مراسم رونمایی از کتاب سرباز کوچک امام در دانشگاه کردستان برگزار شد.

در مراسم رونمایی این کتاب حجت الاسلام فرزی گفت: پیشمرگان کُرد، روحانیون و جوانانی که در کردستان جان خود را فدا کردند تا این نظام مستقر بماند به مثابه الگویی برای امروز ما هستند.

در ابتدا مراسم حجت الاسلام عربیان مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء کردستان گفت: این قرارگاه از 2 سال پیش در استان کردستان با اهداف توسعه فرهنگی به صورت خودجوش آغاز به کار کرده است.

وی گفت:قرارگاه خاتم الاوصیا ءدر کردستان با سه کارگروه قرآن، جهاد و شهادت و اقتصاد مقاومتی کار خود را شروع کرد.

در ادامه مراسم مهدی طحانیان که کتاب سرباز کوچک امام درباره سرگذشت وی است به بیان خاطراتی از دوران حضور در جبهه و اسارتش پرداخت.

گفتنی است یکی از ویژگی های مهم کتاب سرباز کوچک امام تقریظ مقام معظم رهبری بر این کتاب است.

در پایان مراسم با رونمایی از کتاب سرباز کوچک امام که در 761 صفحه به قلم فاطمه دوست کامی منتشر شده است جشن امضاءمسولان برگزار شد.

شایان ذکر است دانش آموزان پیشتاز دبستان کودکان شهید غزه ناحیه یک سنندج از مهدی طحانیان در ابتدا آیین رونمایی از کتاب سرباز کوچک امام با اهداءسلام تشکیلاتی استقبال کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار