اردوی آموزشی مربیان و یاور مربیان تشکلات دانش اموزی در پاکدشت برگزار شد

پاکدشت (پانا) - اردوی آموزشی تشکلات دانش آموزی با حضور مسئولین شهرستان پاکدشت در اردوگاه فرهنگی-تربیتی شهید علی مظفر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۷۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
اردوی آموزشی مربیان و یاور مربیان تشکلات دانش اموزی در پاکدشت برگزار شد

محمد سیلسپور مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت ضمن ابراز خرسندی از هماهنگی خوب بین کلیه دستگاه های دولتی فعال در شهرستان پاکدشت ازجمله فرمانداری، بخش داری، جمعیت هلال احمر جهت برگزاری همایش بزرگ کوهپیمایی گفت: ما نیز تصمیم به برگزاری اردوی آموزشی تشکلات دانش آموزی همزمان با همایش کوه پیمایی گرفتیم تا مربیان، یاورمربیان و دانش آموزانمان نیز ضمن اموزش و یادگیری در فعالیت های ورزشی نیز شرکت کنند.

سیلسپور در ادامه افزود: دانش آموزان ما در این اردو مهارت های تشکیلاتی خود را به نمایش گذاشتند، دانش آموزان در این اردو در تیم های تخصصی امداد ونجات، صف جمع، مخابره و جهت یابی، ساخت پروژه و فریاد های شادی و بازی های بومی و محلی فعالیت کرده و مربیان و یاور مربیان کلیه مدارس پاکدشت نیز به مرور مطالب، تکرار و تمرین پرداختند.

در پایان ضمن پذیرایی از کلیه مدعوین و حاضرین به دانش آموزان شرکت کننده در مسابقه و نیز کوهپیمایی جوایزی از سوی مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت اعطا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار