صنف فروشندگان لوازم خانگی اعلام کرد

کاهش 15 درصدی قیمت برخی لوازم خانگی از هفته آینده

تهران (پانا) - قیمت­ برخی لوازم خانگی با نشان‌های داخلی و خارجی از هفته آینده­­ تا ۱۵ درصد کاهش خواهد داشت.

کد مطلب: ۸۷۷۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
کاهش 15 درصدی قیمت برخی لوازم خانگی از هفته آینده

به گزارش صدا و سیما، محمد طحان‌پور ­گفت: شرکت‌های اسنوا، دوو و بوتان­ شروع به کاهش قیمت کرده‌اند ­به طوریکه این کاهش قیمت به صورت کارت هدیه است؛­ ​­مثلا با­ خرید یک یخچال ساید 20 میلیون تومانی پس از ­نصب، به مشتری ​­3 میلیون تومان کارت هدیه تقدیم می‌شود.
وی افزود: بازار به یک ثبات خوبی رسیده است و از این پس­ شاهد کاهش بیشتر قیمت‌ها خواهیم بود و امروز باید بگوییم که بازار سیاه بین تولیدکننده و مصرف‌کننده که قیمت یخچال 13 میلیون تومانی را 18 میلیون کرده بود، دیگر وجود ندارد و کالاها به قیمت اصلی خود برمی‌گردد.
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه کاهش قیمت دلار در بازار در پایین آمدن قیمت‌ها­­ بی‌تاثیر نبوده ­­ادامه داد: مردم پس­­ از 4 ماه می‌توانند این کاهش قیمت‌ها را ­­احساس کنند چرا که فرآیند تولید محصولات­ و اختصاص ارز به تولیدکنندگان،­ پیچیده و زمان‌بر است.
طحان‌پور در خصوص نظارت بر بازار هم گفت: بیش از هزار و 800 واحد صنفی وجود دارد که نمی‌توان برای­ همه­ آنها­­ بازرس­ فرستاد­ ولی دستگاه‌های نظارتی از جمله اتاق اصناف، سازمان حمایت، وزارت صنعت و معدن و اتحادیه با هماهنگی­ ­موارد را نظارت و پیگیری می‌کنند.
وی افزود: از مشتریان تقاضا داریم­ اگر واحد ­صنفی، کالایی را که در مغازه موجود نیست را در ویترین قرار داد ­حتما با اتحادیه‌ها تماس گرفته و مورد را گزارش دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار