صندلی آقا معلم در انتظار ناجی؛ گزینه‌های شش‌گانه برای سرمربی‌گری در پیکان

(پانا) – با استعفای مجید جلالی از سرمربیگری پیکان از 6 مربی مطرح به عنوان نامزدهای جانشینی او نام برده می‌شود.

کد مطلب: ۸۷۷۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
صندلی آقا معلم در انتظار  ناجی؛ گزینه‌های شش‌گانه برای سرمربی‌گری در پیکان

مجید جلالی که در سمت سرمربیگری پیکان طی هفته‌ اخیر روی ریل باخت افتاده بود پس از 6 شکست متوالی و 7 بازی بدون برد در جلسه با هیات مدیره باشگاه برای ادامه همکاری با پیکان به توافق نرسید تا بصورت توافقی از جمع خودروسازان جدا شود. با استعفا مجید جلالی تلاش اعضا هیات مدیره پیکان برای پیدا کردن جانشین او با استفاده از تعطیلات طولانی مدت نیم فصل آغاز شده و البته گفته می‌شود پیش از استعفا جلالی برخی بدنبال پیدا کردن جانشین برای او بوده‌اند.

از شش نفر به عنوان گزینه‌های اصلی سرمربیگری در پیکان نام برده می‌شود و احتمالا یکی از همین نفرات روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

حسین فرکی

جدی‌ترین گزینه‌ای که برای هدایت پیکان مطرح شده حسین فرکی است که سابقه قهرمانی با فولاد خوزستان و سپاهان را در لیگ برتر دارد اما در لیگ برتر هفدهم و هجدهم با خواسته خودش از فوتبال دور ماند. فرکی در حال حاضر بدون تیم است و گزینه‌ای است که با توجه به تجربه بالای مد نظر مدیران این باشگاه صنعتی است.

محمود فکری

کاپیتان سابق استقلال که در کسوت مربیگری عملکرد مطلوبی در دسته اول داشته و سال قبل توانست نفت مسجد سلیمان را قهرمان لیگ یک کند بدنبال بحران مالی شاهین بوشهر از سمت خود در این تیم استعفا کرده اما تا به این لحظه مدیران شهرداری بوشهر با این استعفا موافقت نکرده‌اند.

مهدی تارتار

پارس جنوبی جم هر چند وضعیت مطلوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر دارد اما آنها نیز با مشکلات مالی دست به گریبان هستند. همین مشکلات باعث شده تا احتمال جدایی مهدی تارتار از نیمکت این تیم بیشتر شود و او نیز در لیست سرمربی‌های احتمالی پیکان قرار بگیرد. البته به نظر می‌رسد فراهم کردن شرایط حضور او در پیکان سخت‌تر از فرکی یا فکری باشد.

فراز کمالوند

پس از اینکه در فصل جدید تصمیم به حضور در لیگ دسته اول را گرفت نتوانست به رغم تهیه تیمی کهکشانی برای اکسین البرز، با این تیم نتیجه بگیرد و از سرمربی‌گری این تیم کناره‌گیری کرد. کمالوند این روزها بدون تیم است و شاید خودش هم از شنیدن پیشنهاد پیکان استقبال کند.

فیروز کریمی

تغییر نام عجیب گسترش فولاد به ماشین‌سازی در تبریز برای فیروز کریمی خوش یمن نبود و او نتوانست با ماشین‌سازی نتایج خوبی بگیرد و در نهایت از سرمربیگری این تیم کنار رفت تا صندلی‌اش در تبریز به محمدرضا مهاجری برسد. او نیز وضعیتی مشابه با کمالوند دارد و احتمال می‌رود با آغوش باز هدایت پیکان را قبول کند.

منصور ابراهیم‌زاده

پس از اینکه توانست در فصل گذشته سپاهان را در لیگ برتر حفظ کند، در فصل با تیمی به توافق نرسید و این روزها در خانه حضور دارد. تجربه بالای ابراهیم‌زاده و سابقه موفقیت در ذوب آهن اصفهان او را تبدیل به گزینه محبوبی برای پیکان کرده است تا یکبار دیگر روی نیمکت این تیم قرار بگیرد. ابراهیم‌زاده سال 1393 در مقعطی سرمربی پیکان بود.

جدی‌ترین گزینه‌ها

در بین اسامی مطرح شده، حسین فرکی و منصور ابراهیم‌زاده بیشترین شانس را برای جانشینی مجید جلالی دارند. هر دو نفر بدون تیم هستند و مدیران پیکان باید تنها با خود آنها به توافق برسند. مهدی تارتار و محمود فکری در رده‌های بعدی برای سرمربیگری هستند اما با توجه به اینکه جدایی آنها از تیم‌هایشان قطعی نیست در درجه اول باید مدیران پیکان در انتظار تعیین تکلیف آنها باشند.

اما فراز کمالوند و فیروز کریمی ضعیف‌ترین گزینه‌ها هستند که تنها در صورتی حضور آنها قوی خواهد شد که 4 گزینه اول نتوانند با مدیران پیکان به توافق برسند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار