2 پرواز جدید از تهران به یزد و بالعکس برقرار شد

تهران (پانا) - مدیرکل فرودگاه‌های یزد گفت: 2 پرواز جدید هر هفته از تهران به یزد و بالعکس با فعالیت یکی از شرکت‌های هواپیمایی کشور در فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی مرکز این استان برقرار شد.

کد مطلب: ۸۷۷۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
2 پرواز جدید از تهران به یزد و بالعکس برقرار شد

به نقل از خبرگزاری ایرنا، عباس محمدی گفت: پروازهای جدید روزهای یکشنبه در ساعت 10:05 از تهران به یزد و بازگشت آن همان روز ساعت 12:05 انجام می شود.
وی زمان پرواز دوم را روزهای چهارشنبه ساعت 14:40 از تهران به یزد و بازگشت آن را همان روز ساعت 16:40 ذکر کرد.
محمدی اضافه کرد: مهر امسال نیز با همکاری یکی از شرکت ‌های هواپیمایی پروازهای سیستمی (برنامه‌ای)، روزهای شنبه ، یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه هر هفته در این مسیر برقرار شد.
وی افزود: این پروازها باهدف تکریم مسافران و افزایش رضایت مردم و نقش فرودگاه یزد در مرکز کشور با پیگیری‌های مستمر مسئولان استان انجام شد.
مدیرکل فرودگاه‌های یزد، بابیان اینکه پروازهای پیش‌بینی‌شده هم‌اکنون در حال انجام است، خاطرنشان کرد: به دنبال وعده به شهروندان نیستیم و تلاش بر این است تا هر کاری انجام شد اطلاع‌رسانی کنیم.
محمدی با اشاره به اینکه در چند وقت اخیر ، سفرهای هوایی در کشور با کاهش روبه‌رو شد، تصریح کرد: تلاش بر این است با کاهش برخی پروازهای چارتری ، هزینه‌ها برای مردم زیاد نباشد و از سوی دیگر، با کاهش هزینه های بلیت، کیفیت پروازها نیز افزایش یابد.
این مسئول ادامه داد: برنامه‌ریزی برای برقراری پرواز به مقاصد دیگر کشور در دستور کار است، هم‌اکنون رایزنی‌هایی در حال انجام و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری ، برای مقاصد دیگر نیز پرواز برقرار شود.
هواپیمای شرکت یادشده دیروز (دوشنبه) برای پرواز آزمایشی و آشنایی کارکنان آن با طرح‌های پروازی، وارد فرودگاه یزد شد و پس از چند نشست و برخاست و پرواز در مسیرهای ورودی و خروجی به فرودگاه مهرآباد بازگشت.
هواپیمای این شرکت از نوع امبرائر 145 و 2 موتوره و ساخت برزیل با بیشینه سرعت 800 کیلومتر بر ساعت است و ظرفیت جابه جایی 50 مسافر را دارد.
هم اکنون فرودگاه یزد، مقصد و مبدأ پروازهایی به تهران ، مشهد ، اهواز ، کیش و بندرعباس در پروازهای داخلی و شهرهای نجف ، بغداد ، دمشق ، جده و مدینه در پروازهای بین‌المللی است.
جابه‌جایی مسافر در این مسیرها با همکاری 10 شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی صورت می‌گیرد .
فرودگاه یزد، دهمین فرودگاه ایران ازنظر ترافیک هوایی و مسافری است که سالانه حدود 550 هزار نفر از خدمات آن استفاده می‌کنند.
هم‌اکنون روزانه به‌طور میانگین 10 سورتی پرواز در فرودگاه یزد انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار