مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران: خبرگزاری پانا باید مرجع اصلی دریافت اطلاعات و اخبار آموزش و پرورش برای مردم باشد

شهرری (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در حاشیه بازدید از دانشگاه تربیت معلم فرهنگیان شهرری با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها در اطلاع رسانی به جامعه گفت: خبرگزاری پانا باید برای مردم مرجع اصلی دریافت اطلاعات و اخبار آموزش و پرورش باشد.

کد مطلب: ۸۷۷۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران: خبرگزاری پانا باید مرجع اصلی دریافت اطلاعات  و اخبار آموزش و پرورش برای مردم باشد

محمد صیدلو طی بازدیدی از دانشگاه تربیت معلم فرهنگیان واقع در شهرری و در نشستی صمیمی با مسئولین و معاونین این دانشگاه در جریان مسائل و مشکلات این مرکز قرار گرفت و به بیان نظرات خود پیرامون موضوعات مطرح شده پرداخت.

وی در گفت و گو با خبرنگار پانا هدف از این بازدید را علاقه شخصی و درونی اعلام کرد و گفت: از آنجا که خودم بیش از بیست سال پیش در این مرکز درس خوانده و محصول همین مرکز هستم برای من بسیار مهم بود که در جریان تفاوتهای مدیریتی و آموزشی نسبت به آن سال ها قرار بگیرم و از روند ورودی دانشجو در مرکز تربیت معلم استانی که بنده افتخار خدمتگزاری در کسوت مدیر کل را دارم بازدیدی داشته باشم.

صیدلو در ادامه با اشاره به نقش کلیدی رسانه ها در رساندن اطلاعات به مردم گفت: ما باید اطلاعات و نحوه خدمات رسانی حوزه آموزش و پرورش را از طریق خبرگزاری پانا که متعلق به خود آموزش و پرورش هست به سمع و نظر مردم رسانده و نگاه مثبت آن ها را با خود همراه کنیم.

مدیر کل اداره آموزش و پرورش شهرستانهای تهران با اشاره به حمایت همه جانبه خود از خبرگزاری پانا ابراز امیدواری کرد که پانا بتواند به جایگاه قابل قبول و منبع دریافت اطلاعات و اخبار آموزش و پرورش دست یابد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار