سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش:

اجرای زیرنظام های سند تحول بنیادین هدف اصلی آموزش و پرورش است

تهران (پانا) -چرخش های تحول آفرین در سند تحول و برنامه اجرایی زیرنظام های مدیریت و راهبری و برنامه درسی در نشست معاونان آموزش متوسطه قطب 6 کشوری به میزبانی شهر تهران بررسی شد.

کد مطلب: ۸۷۷۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای زیرنظام های سند تحول بنیادین هدف اصلی آموزش و پرورش است

نشست معاونان آموزش متوسطه قطب 6 کشوری با حضور عمادی سرپرست معاونت آموزش متوسطه ، و معاونان آموزش متوسطه استان های البرز ، قم ، گیلان و شهرستان های تهران به میزبانی شهر تهران برگزار شد.

دراین نشست عمادی سرپرست معاونت آموزش متوسطه عنوان کرد ترویج گفتمان تحول آفرین با اجرا یی شدن زیر نظام های سند تحول میسر خواهد شد و معاونان آموزش متوسطه به عنوان مسئول عملیاتی شدن برنامه های زیرنظام راهبری و مدیریت نسبت به دانش افزایی و توانمند سازی مدیران در سطوح مختلف و تقویت گفتگو و مفاهمه در ارکان سهیم و موثر واحدهای آموزشی به ویژه شورای معلمان و شورای دانش آموزی می توانند قدم های موثری را در این راستا بردارند . ایشان افزود : خودارزیابی و بهبود مستمر برنامه ها حین اجرایی شدن زیر نظام ها سبب ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و تربیتی شده و درک صحیح از موقعیت در اجرای برنامه های این زیر نظام منجر به شناسایی چالش ها و موانع احتمالی گردد . همچنین تعامل موثر با سایر حوزه ها و درهم تنیده بودن سهم معاونت ها و اداره ها در استان ها موجب هم افزایی و یکپارچگی در اجرای مطلوب برنامه ها خواهد شد .

در ادامه معاونان آموزش متوسطه قطب 6 کشوری به بیان نظرات خود در راستای برنامه های زیر نظام های راهبری و مدیریت و برنامه درسی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار