مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز :

امروز کشور بیشتر از هر زمانی دیگر به راه و نام شهدا نیاز دارد

البرز (پانا ) – سالار قاسمی، مدیر کل آموزش پرورش البرز در دیدار با طاهر نژاد ،مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان البرز با اشاره به ویژگی ها و فطرت پاک شهدا گفت: امروز کشور بیشتر از هر زمانی دیگر به راه و نام شهدا نیاز دارد و همگان باید برای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی تلاش نمایند .

کد مطلب: ۸۷۷۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
امروز کشور بیشتر از هر زمانی دیگر  به راه و نام شهدا نیاز دارد

مدیر کل آموزش پرورش استان البرز در دیدار با طاهر نژاد ، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان البرز با اشاره به فرهنگ ایثار و شهادت از نقش خانواده شاهد و ایثار گر سخن گفت و افزود: راه نجات و سعادت کشور ادامه راه امام و شهدا است و خواستار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نسل سوم و چهارم انقلاب شد.

قاسمی با اشاره به فرهنگ ایثار و شهادت از نقش خانواده شاهد و ایثارگر سخن گفت و افزود: راه نجات و سعادت کشور ادامه راه امام و شهدا است و خواستار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نسل سوم و چهارم انقلاب شد.

وی در ادامه به ویژگی ها و فطرت پاک شهدا اشاره داشت و تصریح کرد: امروز کشور بیشتر از هر زمانی دیگر به راه و نام شهدا نیاز دارد و همگان را به حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی دعوت کرد.

مدیر کل آموزش پرورش البرز با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی(ره) و شهدا گرانقدر الگوی مناسب و دست یافتی برای دانش آموزان هستند افزود : مدیران مدارس باید تلاش مضاعفی در جهت معرفی سیره و شخصیت حضرت امام خمینی (ره) و شهدا جنگ تحمیلی برای دانش آموزان بعمل آورند .

سالار قاسمی از مشارکت و تعامل در دستگاه آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثار گران در زمینه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ابراز خرسندی کرد و ادامه داد این همکاری و تعاون می بایست در جهت آشنایی دانش آموزان و نهادینه کردن این فرهنگ غنی در مدارس باشد.

درادامه جلسه طاهر نژاد مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ضمن تبریک انتخاب شایسته سالار قاسمی به عنوان مدیز کل آموزش و پرورش اظهار داشت: مسئولیت در قبال خون شهدا سخت ترین مسئولیت هاست

وی ادامه داد: رویکرد ستاد شاهد مبتنی بر ترویج فرهنگ شهادت و ایثار و تقویت دانش آموزان شاهد در زمینه های علمی، پرورشی و تربیتی است تا این دانش آموزان بتوانند پیشگام و الگوی دیگر دانش آموزان کشور باشند.

وی در پایان از ملاقات و تکریم خانواده شاهد و ایثارگر سخن گفت و افزود: با استقبال مدیر کل آموزش و پرورش تجلیل و تکریم ازخانواده شهدا و ایثار گران و بازدید مسئولین و مدیران از خانواده این عزیزان در آموزش و پرورش صورت خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار