عبدالرضا فولادوند گفت:

نقش معلم در آموزش و پرورش نقش کلیدی است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: نقش معلم در آموزش و پرورش نقش کلیدی است .

کد مطلب: ۸۷۷۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
نقش معلم در آموزش و پرورش نقش کلیدی است

عبدالرضا فولادوند مدیرکل به همراه پالیزدار مدیر منطقه 16؛ ثقفی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی، گراوند رئیس اداره ارزیابی عملکرد، میرزایی رئیس اداره پشتیبانی و خدمات آموزش و پرورش شهر تهران از مدارس چنگیز پور دخترانه و پسرانه این منطقه بازدید به عمل آورد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از کلاس ها، نحوه آموزش همکاران و فضای مدرسه بازدید به عمل آورد و در جمع همکاران فرهنگی با اشاره به نقش ویژه معلمان اظهارداشت: نقش معلم در آموزش و پرورش نقش کلیدی است .

فولادوند با اشاره به اینکه ما فقط کار سازماندهی انجام می دهیم و تمام تلاش ها و خدمات توسط شما صورت می پذیرد، در نشست صمیمی با همکاران این مدارس به نقطه نظرات و پیشنهادات آنها با دقت گوش فرا داد و در خصوص موارد مطروحه توضیحات مبسوطی را ارائه نمود.

در این بازدید مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات صادقانه و خالصانه همکاران مراتب رضایت و خشنودی خود را از حضور در جمع دانش آموزان ، آموزگاران و کادر اجرایی این مدارس ابراز نمود و افزود: فلسفه وجودی مدیریت تلاش برای مرتفع کردن مشکلات است.

وی در حین بازدید با والدین حاضر در مدرسه نیز گفتگو نمود و با صبر و شکیبایی کامل به صحبت ها و درخواست های آنان توجه کرد و بر تعامل هر چه بیشتر با اولیا در جلسات آموزش خانواده تصریح نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار