معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر:

یادواره شهدای سواد آموزی استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر(پانا)_ معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: یادواره شهدای سواد آموزی استان بوشهر اواخر بهمن ماه برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۷۷۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهدای سواد آموزی استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، غلامرضا دانش فر با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا وظیفه حداقلی است که باید به نحوی احسن به آن عمل شود.

وی اضافه کرد: با همکاری و همراهی دیگر دستگاه‌ها تا پایان بهمن ماه سال جاری یادواره ۱۷۷ شهید سواد آموزی کشور و چهار شهید سواد آموزی استان بوشهر(شهیدان کرم مغدانی، حیدر تباشیر، محمدجواد فخری و شبر فرهانی) با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان سواد آموزی کشور برگزار می شود.

معاون سواد آموزی استان بوشهر با تاکید بر همکاری و همراهی سایر دستگاه‌ها در برگزاری این یادواره افزود: همه دستگاه‌ها از جمله شهرداری بندر بوشهر، استانداری، فرمانداری‌ها و صداوسیما می توانند نقش موثری در برگزاری یادواره شهدای والا مقام سواد آموزی داشته باشند.

وی با تقدیر از رسانه‌ها در انعکاس فعالیت های حوزه سواد آموزی استان، به نقش رسانه ها در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این چنین یادواره‌هایی اشاره کرد و بیان داشت: همواره رسانه‌ها در مبارزه با پدیده شوم بی‌سوادی در کنار حوزه سوادآموزی بوده اند و انتظار می رود در این رویداد ماندگار نیز بخوبی نقش خود را ایفا کنند.

دانش‌فر با توصیه به نسل جوان برای پژوهش و مطالعه در مورد ایثارگری شهدا انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی هشت ساله اضافه کرد: در دو قرن اخیر، جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران، تنها جنگی بوده که با رشادت شهدا، آزادگان و دیگر ایثارگران حتی یک وجب از سرزمین مان توسط دشمن ار کشور ایران جدا نشده است.

وی با تاکید بر اینکه تجلیل از خانواده شهدا بایدعملیاتی شود و تجلیل از این بزرگواران فقط به چنین یادواره های محدود نشود، گفت: تجلیل واقعی آن است که با رصد مسائل و مشکلات این قشر در حل گرفتاری ها از جمله اشتغال فرزندان این شهدای عزیز کوشا باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار