مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در صبحگاه مشترک اداری خبرداد:

تحصیل بیش از ۱۶۶ هزارو ۲۴۶ دانش‌آموز در مدارس و مراکز غیر دولتی استان کرمان

کرمان(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در صبحگاه مشترک اداری به مناسبت هفته نکوداشت مدارس و مراکز غیردولتی استان، گفت: بیش از ۱۶۶ ۱۲۴۶ دانش‌آموز در مدارس و مراکز غیر دولتی استان کرمان در حال تحصیل هستند.

کد مطلب: ۸۷۷۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
تحصیل بیش از ۱۶۶ هزارو ۲۴۶ دانش‌آموز در مدارس و مراکز غیر دولتی استان کرمان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب به مناسبت هفته نکوداشت مدارس و مراکز غیردولتی با حضور محمد محسن بیگی مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش، گفت: استان کرمان در زمینه توسعه مشارکت های مردمی و مدارس غیردولتی نسبت به استان های دیگر در کشور پیشتاز است.

وی با بیان این که در استان کرمان در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ حدود ۲۰ واحد آموزشی در قالب ۲۸۰ باب کلاس درس در بخش غیر دولتی احداث و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۵ هزار نفر در مدارس غیر دولتی استان مشغول به کار شده اند.

اسکندری نسب با اشاره به این که در استان کرمان یک هزار و ۹۸۳ مرکز پیش دبستانی غیر دولتی بیش از ۴۸ هزار و ۴۵۳ نوآموز را تحت پوشش خود قرار داده است، گفت: موسسان مدارس غیردولتی بازوان توانمند آموزش و پرورش در امر تعلیم و تربیت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان این که در استان کرمان ۹۶۰ مدرسه غیر دولتی در حال فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: حدود۱۰۹ هزار و ۵۵۰ دانش‌آموز در مدارس غیردولتی استان کرمان در حال تحصیل هستند.

وی گفت: ۸۲۴۳ دانش آموز در مراکز آموزش از راه دور در قالب ۹۴ مرکز آموزش از راه دور در استان کرمان فعالیت می کنند.

اسکندری نسب در ادامه گفت: ۱۰۹ مدرسه در استان کرمان با عنوان مدارس حمایتی طرح خرید خدمات آموزشی بیش از ۱۳ هزار و ۲۸۳دانش آموز را تحت پوشش قرار داده‌اند و در راستای امر تعلیم و تربیت در حال فعالیت هستند.

برپایه این گزارش صبحگاه مشترک اداری به مناسبت هفته نکو داشت مدارس و مراکز غیر دولتی با حضور محمد محسن بیگی مدیرکل مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش، احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان استانی، اعضای شورای معاونان و مدیران و روسای آموزش و پرورش نواحی یک و دو، عشایری، استثنایی و حوزه ستادی در محل سالن اجتماعات شهید ایرانمنش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار