واکنش پیامکی حناچی به انتقاد اینستاگرامی کرباسچی + پاسخ کرباسچی

تهران (پانا) - شهردار تهران که به کمپین سه‌شنبه‌های بدون خودرو پیوسته است، هفته گذشته با دوچرخه به محل کار خود رفت که با واکنش های مختلفی همراه شد.

کد مطلب: ۸۷۶۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
واکنش پیامکی حناچی به انتقاد اینستاگرامی کرباسچی + پاسخ کرباسچی

یکی از واکنش‌ها به دوچرخه سواری حناچی که باعث ایجاد بحث های مختلف شد، پست اینستاگرامی و انتقادی غلامحسین کرباسچی شهردار اسبق تهران بود.

حناچی پس از این پست به کرباسچی پیام داد که «پیشکسوت عزیز جناب آقای کرباسچی، با سلام و عرض ادب، طی مسیر منزل تا محل کار با دوچرخه زمان بیشتری نمی گیرد. از تذکر شما سپاسگزارم و امیدوارم از راهنمایی بیشتر بهره مند گردم.»

کرباسچی نیز در پاسخ نوشت: «برادر عزیز جناب آقای دکتر حناچی، شهردار محترم تهران، سلام علیکم، سابقه خوبی که از شما در ذهن من زنده است فعالیت شبانه‌روزی و با جدیت شما و دوستان سال های ۷۳،۷۴ شهرداری در طراحی و ساخت فرهنگسرای خاوران علیرغم همه مخالفت‌ها و کارشکنی های آن روزهاست. حیف است امروز که بعد این همه فراز و فرود موقعیت خدمت در زمینه گسترده‌تری فراهم شده خدای ناکرده شبهه‌ای از حاشیه‌های شباهت ساز به کسانی که می‌دانند در این سال‌ها از فرصت حضور شهرداری برای تبلیغات و خودنمایی استفاده کردند ایجاد شود. می‌دانم جنس شما از آنها متفاوت است و مشکلات مردم در تهران اولویت فعالیت شماست. لحظه ای از کار جدی و سازنده و پیگیری خدمت‌رسانی به مردم از دست نخواهید داد و ایمان دارید که کار برای مردم که بندگان خدایند سپاس خلق و پاداش خالق را خواهد داشت. موفق و پایدار باشید.»

حناچی نیز در پایان به کرباسچی پیام داده است: «از الطاف شما و دعای خیرتان ممنونم ان‌شاالله شرمنده مردم شریف تهران نشویم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار