معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران:

برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان سی و ششمین دوره مسابقات قرآن،عترت ونماز شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی از برگزاری آیین تجلیل ازدانش آموزان و فرهنگیان برتر سی و ششمین دوره مسابقات قرآن،عترت ونماز شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۶۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان سی و ششمین دوره مسابقات قرآن،عترت ونماز شهرستان‌های استان تهران

سید مجتبی هاشمی گفت: این مراسم در دو قطب به میزبانی ناحیه 2 بهارستان و ناحیه 2 شهر ری در 19 و 20 آذر ماه سال جاری برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسم از 393 دانش آموز برتر دختر و پسر در رشته های حفظ ویژه و عمومی،قرائت(تحقیق،ترتیل و تقلیدی)، تفسیر و همخوانی قرآن کریم،احکام،اذان ،انشای نماز،صحیفه سجادیه،نهج البلاغه و مداحی 37 نفر از فرهنگیان خانم و آقا در رشته های حفظ 10 جزء و قرائت تحقیق، قصه گویی و تفسیر قرآن کریم،نهج البلاغه و روش تدریس احکام با اهداء لوح و هدیه تقدیر خواهد شد.

هاشمی خاطر نشان کرد: ما نیازمند ایجاد مکتب قرآنی در جامعه هستیم و مسابقات قرآن،عترت ونماز گام نخست در این راه است که موجب ترویج سبک زندگی اسلامی و قرآنی در بین دانش آموزان می شود و نشر معارف قرآنی می تواند حرکتی بی نظیر در راستای احیای فرهنگ اسلامی در جامعه باشد.

شایان ذکر است در سال گذشته دانش آموزان و فرهنگیان شهرستانهای استان تهران در مسابقات کشوری قرآن و نماز حائز 19 رتبه برتر شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار