شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری در تهران برگزار می‌شود

تهران (پانا) - فعالان و صنعتگران حوزه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری از 12 تا 15 دی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گردهم می‌آیند و جدیدترین تولیدات، صنایع، ماشین‌آلات، تجهیزات و خدمات خود را به نمایش عموم می‌گذارند.

کد مطلب: ۸۷۶۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری در تهران برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری یکی از ویژگی‌های نمایشگاه امسال حضور شرکت‌های مختلف دانش‌بنیان و عرضه تولیدات و محصولات نوین برای نخستین بار است.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری در فضائی بالغ بر ده هزار متر برپا می‌شود و شرکت‌های مختلف حاضر در نمایشگاه هم در کنار ارائه تولیدات خود، پروژه‌های نیازمند جذب سرمایه، فرصت‌های سرمایه‌گذاری، قابلیت‌ها و امکانات اجرای پروژه‌ها را ارائه می‌کنند.

رئیس ستاد برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری با بیان اینکه حمایت از تولیدات داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی محور اصلی برگزاری این نمایشگاه است،گفت: شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی با هدف رقابت‌پذیری تولیدات ملی، تحقق اقتصاد مقاومتی، هم‌افزایی توان داخلی و عرضه توانمندی‌های رقابت پذیر کشور برگزار می‌شود.

سیدعلی اعتدالی اضافه کرد: انتقال دانش فنی و تکنولوژی روز و کارآمد به کشور در راستای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی، توسعه صادرات غیرنفتی، ایجاد ظرفیت‌های جدید در بخش تولید رقابتی، آشنایی با الگوهای موفق جهانی در عرصه حمل و نقل و کالا و مسافر، فراهم نمودن زمینه‌های لازم برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های داخلی و خارجی، بهبود وضع محیط زیست در کلان‌شهر‌ها و بهینه‌سازی مصرف سوخت کشور از دیگر اهداف برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری است.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری در دو بخش حمل و نقل و خدمات شهری برگزار می‌شود و در آن انواع خودروها و وسایل حمل و نقل عمومی، خودرو‌های سنگین و نیمه‌سنگین، خودروهای مخصوص، خودروهای پاک، وسایل نقلیه برقی و هیبریدی، ماشین‌آلات عمرانی و راه‌سازی،تجهیزات راه‌ها و زیر بناهای حمل ونقل، حمل ونقل کالا و مسافر، حمل ونقل ریلی، ماشین‌آلات و تجهیزات خدمات شهری، حمل و نقل شهری، ماشین‌آلات عمرانی، ماشین‌آلات و تجهیزات آتش‌نشانی، پارک‌ها و فضای سبز و تجهیزات وابسته، بازیافت و تبدیل مواد، مبلمان شهری، عمران، معماری و شهرسازی، مدیریت جامع شهری، تجهیزات ایمنی امنیتی و رادیویی، پارکینگ‌های طبقاتی، شهر الکترونیک، زیباسازی و محیط زیست شهری به نمایش گذاشته می‌شود.

برگزاری شش کارگاه آموزشی و نشست علمی و تخصصی با حضور کارشناسان، متخصصان و استادان دانشگاه‌ها و همچنین حضور چند هیات تجاری و سرمایه‌گذاری از کشورهای خارجی، برخی از برنامه‌های جانبی شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری است.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاه به پایگاه اینترنتی www.avinholding.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 22020248 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار