نشست آمادگی و حضور مردم خوسف در کنگره دو هزار شهید استان

خوسف (پانا) - در نشستی با حضور مسئولان شهرستان خوسف حضور فعال در اجلاسیه نهایی دو هزار شهید استان برنامه ریزی شد.

کد مطلب: ۸۷۶۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
نشست آمادگی و حضور مردم خوسف در کنگره دو هزار شهید استان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف گفت: تا برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی استان که در 20 آذر ماه در مرکز استان برگزار خواهد شد ، بر اساس دعوت از خانواده ها و افراد دو اجلاسیه خواهران و ایثارگران در بیرجند برگزار می شود که دعوت کنندگان مثل برنامه های قبلی شرکت فعال خواهند داشت و در اجلاسیه نهایی نیز همه خانواده شهدا، مسئولان ، نخبگان ، معتمدان محلی ، مسئولان شوراها ، دهیاران ، خبرنگاران و... دعوت هشتند که دعوتنامه ها توزیع خواهد شد.


« سرهنگ بشیری » افزود: از ابتدای برنامه کنگره دو هزار شهید استان تاکنون برنامه های محوری زیادی از جمله یادواره شهدای شهرستان در خوسف ، چهار یادواره در مراکز دهستان ها و روستاهای بزرگ ، یک یادواره دانش آموزی ، آبروی کوچه ها و افتخار محله برگزار شده است .


وی سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، ساخت المان شهدا ، فضا سازی ، غبارروبی گلزار شهدا ، برگزاری جلسات ، مراسم ، مسابقات فرهنگی و ورزشی را از دیگر برنامه ها اعلام کرد.

فیعی فرماندار خوسف نیز با تاکید بر همکاری ، هماهنگی و حضور همه مسئولان در اجلاسیه نهایی 20 آذر ماه گفت: با توجه به حقی که شهدا و خانواده آنها بر گردن ما دارند ، همه باید با حضور خود ، فراهم کردن وسیله نقلیه ، پذیرایی از شرکت کنندگان ، فضا سازی مسیر جاده خوسف به بیرجند ، برپایی ایستگاه صلواتی ، برگزاری صبحگاه مشترک در مدارس تلاش کنند.


« حجت الاسلام ابراهیم زاده » مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران خوسف نیز با اعلام اینکه شهرستان خوسف 114 شهید را تقدیم نظام کرده است ، گفت: در این رابطه تاکنون 53 دیدار با خانواده شهدا با حضور مسئولان در سطح شهرستان انجام شده و دیدار با بقیه خانواده هایی که در خوسف و بیرجند هستند نیز در روز های باقی مانده انجام می شود.


« علیزاده» شهردار خوسف هم از نصب المان شهدا در ابتدای بلوار شهدای عبادی ، همکاری در تعویض تمثال تابلوی های شهدا در بلوار امام خمینی (ره) ، تهیه و نصب پلاک شهدا در سر در خانه های شهدا ، فضاسازی و نصب پرچم در بلوار امام خمینی (ره) و امام رضا (ع) خوسف خبر داد.


*در این نشت اعلام شد به این مناسبت از کتاب دیار خوسف ( خاطرات سرهنگ نخعی از یادگاران دفاع مقدس) در هفته آینده رونمایی خواهد شد و برای اعزام دعوت شدگان به اجلاسیه نهایی نیز وسیله نقلیه در روستاها آماده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار