مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

ظرفیت هنرستان ها در مسیر مهارت آموزی دانش آموزان استفاده شود

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مهارت آموزی یکی از سیاست های محوری وزارت آموزش و پرورش است که در این راستا باید از ظرفیت هنرستان ها استفاده بهینه کرد.

کد مطلب: ۸۷۶۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت هنرستان ها در مسیر مهارت آموزی دانش آموزان استفاده شود

احمد ناصری در همایش مدیران هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش مناطق و نواحی که با وی از طریق تماس تلفنی ارتباط برقرار شده بود با تاکید بر کارآفرینی هنرستان ها اظهار داشت: می توانیم استعداد های موجود در بین هنرجویان را شناسایی کرده و ایجاد کارآفرینی کنیم و آنان را با بازار کار پیوند بزنیم.

وی با اشاره به تبصره 75 خاطر نشان ساخت: به سمت تولیدی کردن هنرستان ها قدم برداریم و بالطبع درآمد حاصله از تولید محصولات برای تجهیز هنرستان ها هزینه خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرروش استان همچنین از تولید صندلی دانش آموزی و پوشاک مدارس از سال آینده در هنرستان هایی که ظرفیت لازم را دارند، خبر داد.

به گفته ناصری هنرستان ها برای استفاده بهینه و حداکثری از امکانات و تجهیزات موجود خود با هم تعامل داشته باشند.

وی همچنین از مدیران هنرستان ها خواست تا با برنامه ریزی های لازم در این سال تحصیلی توسعه متوازن استان را که از میانگین کشوری بالاست، ارتقا ببخشند.

مدیرکل آموزش و پرروش استان توجه به ساحت های 6 گانه سند تحول را خواستار شد و گفت: مدیران و معلمان با مطالعه این سند با راهکارهای عملیاتی و برنامه های اجرایی آن بیشتر آشنا شوند.

ناصری همچنین اجرای برنامه ویژه مدارس را بهترین فرصت برای استفاده از ظرفیت های هنرستان در حوزه مهارت آموزی عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار