بازار‌های روز جهت تامین اقلام مورد نیاز شهروندان در سطح شهر ارومیه توسعه می یابد

ارومیه (پانا) - رئیس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآوردهای کشاورزی شهرداری ارومیه گفت: بازار های روز جهت عرضه میوه، مواد لبنی و پروتئینی و فرآورده های گوشتی در نقاط مختلف شهر ارومیه توسعه می یابد

کد مطلب: ۸۷۶۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
بازار‌های روز جهت تامین اقلام مورد نیاز شهروندان در سطح شهر ارومیه توسعه می یابد

ولی مناف زاده با بیان اینکه در حال حاضر 15 بازارچه اقلام مورد نیاز شهروندان در سطح شهر ارومیه مشغول ارائه خدمات به شهروندان است، بیان کرد: در اینده اتی تعداد این بازارچه ها افزایش می یابد.

وی با اشاره به نرخ قیمت ها و نظارت بر آن در این گونه بازارها، اظهار کرد: نظارت قیمت ها با بازرسی و اتاق اصناف است و در صورت مواجه با افزایش قیمت در بازارچه ها با متخلفان برخورد می شود .

مناف زاده ادامه داد: در بازارچه های چک لیست های تهیه شده که بازرسان با بررسی چک لیست ها و اگر با اعلام نظر بازرسی و اتاق اصناف قیمت و سود مجازی را رعایت نکرده باشد برخورد می شود .

وی با بیان اینکه کیفیت انواع میوه و محصولات غذایی در بازارچه ها مناسب است، گفت: در بازاچه ها هدف این است واسطه ها حذف و فروشندگان مستقیم از تولید کنندگان مواد تره بار را برای فروش تحویل دهند .

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآوردهای کشاورزی شهرداری ارومیه گفت: توسعه بازارهای روز جهت عرضه میوه، مواد لبنی و پروتئینی و فرآورده های گوشتی در نقاط مختلف شهر معضل دست فروشان و فروشندگان غیر رسمی را حذف می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار