چهارمین همایش ملی پژوهش در آموزش علوم پایه برگزار می‌شود

تهران (پانا) - چهارمین همایش ملی پژوهش در آموزش علوم پایه با همکاری معاونت آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش و دانشکده علوم پایه دانشگاه شهیدرجایی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۷۵۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
چهارمین همایش ملی پژوهش در آموزش علوم پایه برگزار می‌شود

همایش ملی پژوهش در آموزش علوم پایه با هدف تمرکز بر پرورش تفکر در آموزش علوم پایه به طور سالانه در دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی برگزار می‌شود. این همایش با هدف کیفیت‌بخشی به آموزش علوم پایه برای دستیابی به اهداف سند نقشه جامع علمی کشور برگزار می‌شود.

رویکردهای نوین آموزشی و پرورش تفکر در آموزش علوم پایه، بررسی و شناسایی الگوهای ذهنی فراگیران از مفاهیم علوم پایه، ارزشیابی عملکردی در فرآیند آموزش علوم پایه، طراحی دست سازه‌ها و فعالیت‌های عملی برای یادگیری معنی‌دار مفاهیم علوم تجربی و ریاضی، چالش‌های آموزش علوم پایه در کشور و ارائه راهکارها، بررسی تحلیلی کتب درسی و کمک درسی علوم پایه برای یادگیری اثربخش مفاهیم، بررسی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان در آموزش موثر علوم تجربی و ریاضی، شیوه‌های یادگیری علوم پایه در آموزش فنی و حرفه‌ای، طراحی الگوها و آرائه راهکار مناسب در آموزش علوم پایه برای توسعه کار، مهارت و کارآفرینی، آموزش مستمر ضمنی و غیر رسمی در یادگیری اثر بخش علوم پایه در آموزش رسمی، نقش آموزش علوم پایه در کیفیت زندگی و مدیریت حفاظت از محیط زیست و بررسی نقش مسابقات و جشنواره‌های علمی در یادگیری علوم تجربی و ریاضی از محورهای این همایش است.

علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند تا 15 بهمن امسال در این همایش شرکت و حضور پیدا کنند. همچنین کسانی که قصد ارائه مقاله دارند باید تا 1 دی 1397 چکیده اثر و تا 30 دی اصل مقالات خود را به دبیرخانه چهارمین همایش ملی پژوهش در آموزش علوم پایه ارسال کنند.

این همایش 2 اسفند 1397 در دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار