مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت :

حضور165هنرمنددرسومین نمایشگاه ملی صنایع دستی خراسان جنوبی

بیرجند(پانا) ـ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هنرمندان ۲۸ استان در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: ۱۶۵ هنرمند نیز در این غرغه ها به تولید و عرضه محصولات خود می پردازند.

کد مطلب: ۸۷۵۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور165هنرمنددرسومین نمایشگاه ملی صنایع دستی  خراسان جنوبی

وی با بیان اینکه ۱۱۰ غرفه اعم از تولیدکنندگان داخل و خارج استان در این نمایشگاه مستقر شده است، افزود: از مجموع غرفه ها تعداد ۴۵ غرفه مربوط به تولیدات استانی و ۶۵ غرفه از سایر استان ها است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هنرمندان ۲۸ استان در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: ۱۶۵ هنرمند نیز در این غرغه ها به تولید و عرضه محصولات خود می پردازند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از یازدهم تا پانزدهم آذرماه سال جاری از ساعت ۱۶ الی ۲۱ دایر خواهد بود، عنوان کرد: تنوع محصولات مطابق با سلایق مردم در این نمایشگاه مد نظر قرار داده شده است.

رمضانی ادامه داد: هشت سیاه چادر از استان های کهکیلویه و بویر احمد، خراسان شمالی و خراسان جنوبی، گلستان و چهارمحال و بختیاری در این نمایشگاه برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان فروش محصولات صنایع دستی را داشته ایم، بیان کرد: ایجاد یک بازار فروش جهت کمک به اقتصاد خانوار هنرمندان و صنعتگران عرصه صنایع دستی از دیگر اهداف برپایی این گونه نمایشگاه ها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار