پانا نقد دانش‌آموزان و معلمان بر کتاب‌های درسی را منتشر می‌کند

تهران (پانا) - دانش‌آموزان و معلمان مقاطع مختلف مدارس سراسر کشور می‌توانند نقد‌های خود بر کتاب‌های درسی را برای خبرگزاری پانا ارسال کنند.

کد مطلب: ۸۷۵۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
پانا نقد دانش‌آموزان و معلمان بر کتاب‌های درسی را منتشر می‌کند

یکی از موانع تحول در نظام تعلیم و تربیت کشور، با همه ضرورتی که در این باره احساس می‌شود و سند تحول بنیادی بر آن تاکید می‌کند، انطباق نداشتن برنامه‌درسی و نیازهای دانش‌آموزان است.

22 مهر امسال وزیر آموزش و پرورش در مراسم آغاز به کار نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی بر ارتباط بیشتر آموزش و پرورش با دانش‌آموزان تاکید کرد و از آنها به عنوان دانش‌آموز خواست تا در قبال کتاب‌های درسی واکنش نشان دهند.

سیدمحمد بطحایی از دبیرخانه مجلس دانش‌آموزی هم خواسته است تا سازوکاری فراهم کنند که این مجلس به صورت مستمر در دو سال فعالیت خود موضوع نقد کتاب‌های درسی را در دستور کار خود قرار دهد‌.

حال خبرگزاری پانا برای کمک به تحقق این مهم بر آن شده است تا نقدهای دانش‌آموزان و معلمان سراسر کشور بر کتاب‌های درسی را منتشر کند و در معرض دید همگان قرار دهد.

همه دانش‌آموزان و معلمان علاقه‌مند به شرکت در این فراخوان می‌توانند نقدهای خود بر کتاب‌های درسی را به صورت مکتوب به نشانی edu@pana.ir ارسال کنند. از شما می‌خواهیم اگر نقدی به کتاب درسی دارید به این آدرس بفرستید یا اگر معلم یا دانش‌آموزی می‌شناسید که می‌خواهد کتاب‌های درسی را نقد کند او را از این فراخوان مطلع کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار