فروش 130 میلیون تومانی صنایع دستی خوسف

خوسف(پانا) - رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوسف گفت: میزان فروش صنایع دستی شهرستان خوسف در شش ماهه نخست امسال بیش از 130 میلیون تومان بوده است.

کد مطلب: ۸۷۵۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
فروش 130 میلیون تومانی صنایع دستی خوسف

علی صالحی رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوسف در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی و هنرهای سنتی در بیرجند فرصت مغتنمی برای ارائه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مناطق مختلف است.

وی از برپایی چهار غرفه ویژه شهرستان خوسف در نمایشگاه ملی صنایع دستی استان خبر داد و گفت: این غرفه‌ها برای به نمایش گذاشتن رشته‌هایی مانند سنگ‌های قیمتی، حوله بافی، پنبه مله، سفال، جاجیم، گلیم و لباس‌های محلی شهرستان خوسف برپا شده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوسف افزود: این گونه نمایشگاه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و بازاریابی و معرفی محصولات از مهم‌ترین نتایج برگزاری این نمایشگاه‌ها است.

صالحی با بیان اینکه حضور هنرمندان در نمایشگاه سبب می‌شود فروش محصولات آنان به خوبی انجام شود، تصریح کرد: میزان فروش صنایع دستی شهرستان خوسف در شش ماهه نخست امسال بیش از 130 میلیون تومان بوده است.

وی یادآور شد: سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در شهرستان خوسف یکی از ظرفیت‌های ارزشمندی است که وجود دارد و بیشترین فروش امسال این شهرستان در بحث سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار