در راستای اجرای مطلوب برنامه های تربیتی و تامینی ،

مدیر کل زندانهای البرز با فرماندهی نیروی انتظامی استان دیدار کردند

البرز (پانا) -در راستای تعامل هر چه بیشتر و اجرای برنامه های تربیتی و تامینی همسو با هم، سید عبداله مرتضوی ، مدیر کل زندانهای البرز با سردار عباسعلی محمدیان ، فرماندهی نیروی انتظامی استان دیدار و گفتگو کردند .

کد مطلب: ۸۷۵۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل زندانهای البرز با فرماندهی نیروی انتظامی استان دیدار کردند

مدیر کل زندانهای استان البرز گفت : برنامه های تربیتی و برنامه های تامینی همسو با هم در مسیر زندانبانی اسلامی گام بر می دارد ، اما جمعیت بالای کیفری حاضر که محصول جامعه است برنامه های ماراتا حدودی تحت تاثیر خود قرارداده است .

وی افزود : کاهش جمعیت کیفری فقط دغدغه خاطر ما تنها نیست بلکه این موضوع به عنوان یکی از مسائل مهم کشوری مطرح است که امیدواریم با تشریک مساعی و مشارکت همه سطوح بتوانیم در آینده شاهد کاهش موثرمسایل اجتماعی ای باشیم که در بروز جرائم فردی نقش مهمی دارد.


مرتضوی در ادامه به چرخه و فرایند اصلاح و تربیت در سطح زندانها اشاره نمود و اظهار داشت : کار اصلاح و تربیت در ابتدای ورود به زندان - قرنطینه آغاز و با مراقبت بعد از خروج خاتمه پیدا می کند و کسانیکه در دالان اصلاح و تربیت، اقداماتی همچون اشتغال و حرفه آموزی ، کلاس های فرهنگی و تربیتی ، بهداشت و درمکان شرکت می نمایند بازگشت آنها به زندان زیر ۵درصد است .

سردار عباسعلی محمدیان ، فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز نیز با اهمیت خواندن برقرای امنیت پایدار در سطح زندانها بر تعامل های مشتکر نیروی انتظامی و زندانها تاکید نمود واظهار داشت : نیروی انتظامی پشتوانه مطمئنی برای زندانها محسوب می شود و برنامه های عملیاتی مشترکی که باهم داشتیم بیانگر این تعامل اثر بخش ومهم است .
گفتنی است در این دیدار شورای معاونین اداره کل زندانهای استان البرز و فرماندهان یگان حفاظت ندامتگاههای تابعه حضور داشتند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار