مدیرکل ورزش و جوانان البرز:

از برنامه های کارآفرینی و فعالیت استارت آپ ها حمایت می کنیم

البرز (پانا) - امیر غفرانی ،مدیرکل ورزش و جوانان البرزبا بیان این که " عملکرد 6 ماه نخست ورزش البرز در سال 97، نشان از رشد و توسعه چمشگیری دارد، گفت: از برنامه های کارآفرینی و فعالیت استارت آپ ها حمایت می کنیم.

کد مطلب: ۸۷۵۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
از برنامه های کارآفرینی و فعالیت استارت آپ ها حمایت می کنیم

مدیرکل ورزش و جوانان البرز در نشست شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز اظهار کرد: بیش از 94 هزار و 735 ورزشکار در این استان به صورت سازمان یافته مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد امسال 106 نفر به عضویت تیم ملی و 442 نفر به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.

وی با اشاره به میزبانی 2 رقابت بین المللی در رشته های کاراته و اسکیت در البرز افزود: این رقابت ها در 15 و 16 آذرماه جاری در استان برگزار می شود که در رشته اسکیت 236 شرکت کننده از کشورهای ایران، روسیه، ارمنستان، فرانسه، اتریش و افغانستان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

غفرانی با بیان این که عملکرد 6 ماه نخست ورزش البرز در سال 97، نشان از رشد و توسعه چمشگیری دارد گفت: همچنین در رشته ورزشی کاراته نیز تا کنون 6 کشور ارمنستان، گرجستان، روسیه، هند، افغانستان و ایران اعلام آمادگی کرده اند که با توجه به برگزاری این رقابت ها نیاز است که دیگر دستگاه ها به کمک ورزش و جوانان بیایند.

وی با اشاره به برگزاری سه شنبه های بدون خودرو در استان خاطرنشان کرد: این حرکت نیازمند تبلیغ و فرهنگ سازی دارد و اداره کل ورزش و جوانان البرز این آمادگی را دارد که برای سایر ادارات و دستگاه هایی که تمایل داشته باشند از ردیف اعتباری دوچرخه تهیه کند.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز ادامه داد: برای اجرای هر چه بیشتر این طرح نیاز است تا شهرداری در پروژه های جدید خود برای ساخت خیابان ها و معابر، جانمایی برای دوچرخه سواری و پیاده روی نیز انجام دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاسیس خانه های جوان در فردیس و کرج به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: در دیگر شهرستان های استان نیز در صورت تامین این ظرفیت وجود دارد که خانه های جوان در آنها نیز احداث و راه اندازی شود.

غفرانی با اشاره به بازنشسته بودن 13 نفر از روسای هیات های ورزشی استان تصریح کرد: ابلاغیه ای به صورت رسمی به اداره کل ارسال شده که ما را از ادامه به کار گیری این افراد منع کرده اند و دستگاه های نظارتی به این منظور وارد می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار