رئیس شورای شهر تهران

اولویت نخست شهردار تهران، ارائه لایحه نهایی برنامه سوم توسعه شهر تهران به شورا است

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد که ارائه لایحه نهایی برنامه سوم توسعه شهر تهران به شورا اولویت شهردار جدید تهران است.

کد مطلب: ۸۷۵۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
اولویت نخست شهردار تهران، ارائه لایحه نهایی برنامه سوم توسعه شهر تهران به شورا است

محسن هاشمی در جریان مراسم تحلیف شهردار جدید پایتخت خواستار همراهی و حمایت عملی و اجرایی همه دستگاه‌های قانونی به ویژه سازمان برنامه و بودجه و دستگاه‌های ذی‌ربط دولتی از شهردار تهران جهت انجام وظایف قانونی وی هستیم.

رئیس شورای شهر تهران افزود: با توجه به تایید و ابلاغ حکم شهردار تهران جناب آقای دکتر پیروز حناچی از سوی وزیر محترم کشور، با تقدیر از حسن توجه ریاست محترم جمهور به حوزه مدیریت شهری تهران، خواستار همراهی و حمایت عملی و اجرایی همه دستگاه‌های قانونی به ویژه سازمان برنامه و بودجه و دستگاه‌های ذی‌ربط دولتی از شهردار تهران جهت انجام وظایف قانونی وی هستیم.

هاشمی افزود: بدیهی است که پذیرش این مسئولیت در اوضاع دشوار فعلی، اقدامی خطیر است که جز با حمایت همه جانبه مسئولان و دستگاه‌های مرتبط به موفقیت نخواهد رسید.

وی با تشریح اولویت‌های پیش روی شهردار پایتخت پرداخت و افزود: اولویت نخست شهردار جدید تهران، ارائه لایحه نهایی برنامه سوم توسعه شهر تهران به شورا جهت بررسی و تصویب است که مبنا و سند تدوین لایحه بودجه 1398 قرار بگیرد و کمیسیون‌های تخصصی و اعضای محترم شورای شهر حداکثر همراهی ممکن را جهت انجام این امر با توجه به تاخیرات مکرر رخ داده در موضوع بدلیل انتخاب شهردار و ابلاغ حکم قانونی وی انجام خواهند داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار