معاون سواد آموزی آموزش و پرورش البرز عنوان کرد؛

فرصت دوم ، نشریه ای مغتنم و خواندنی

البرز (پانا ) – الهویی ، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز با اشاره به اهمیت نشریه ی فرصت دوم گفت : ماهنامه ی آموزشی و فرهنگی سازمان نهضت سوادآموزی یک ابزار آموزشی قدرتمند برای جامعه هدف و آموزش دهندگان است .

کد مطلب: ۸۷۴۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
فرصت دوم ، نشریه ای مغتنم و خواندنی

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز با اشاره به نشریه ی فرصت دوم که ویژه ی نوسوادان چاپ و توزیع می گردد افزود : بهره مندی از مطالب غنی این نشریه یک فرصت مغتنم است و بی توجهی به این منبع آموزشی مایه کاهش ارتقاء خزانه علمی ودانشی سوادآموزان و آموزش دهندگان می گردد .

وی هیئت تحریریه نشریه مذکور را شامل افرادی برجسته در حوزه ی تخصصی برشمرد و گفت : اعضای این هئیت با شناسایی موضوعات و توسعه مشارکت علمی نویسندگان، مطالب آموزشی وفرهنگی مناسب با تواناییهای ادراکی جامعه هدف را تنظیم و تدوین می نمایند .

الهویی اظهار داشت : براساس بررسی های بعمل آمده آنچه بطور واضح مشهود است افزایش مستمر متقاضیان جهت بهره مندی از نشریه فرصت دوم است .

وی تصریح کرد :خوانندگان با مطالعه ی این ماهنامه ، در مباحث دینی و تربیتی، آشنایی با احادیث ، وقایع فرهنگی،حقوق شهروندی ، سبک زندگی اسلامی - ایرانی ، سلامت و بهداشت ، آداب اجتماعی ، توسعه خزانه علمی و ....، با کلام و نوشتار ساده در عین حال غنی و کامل، دامنه ی اطلاعات و دانش خود را افزایش می دهند و در مسیرارتقاء مهارتهای زندگی گام های موفقیت را یکی پس از دیگری طی می نمایند که این امر منجر به تعمیق و تثبیت یادگیری و غنی سازی اوقات فراغت آنان می گردد .

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز با اشاره به اهمیتِ جایگاه نظام بازخورد فعالیتها افزود: تقویت نظام بازخوردی از فعالیتها در سیاستهای کلان سازمان نهضت سوادآموزی ملحوظ و دیده شده است ولیکن بهره مندی از خرد جمعی و استعدادها و توانائیهای همکاران آن چیزی است که همیشه سازمان بدنبال آن بوده و هست .

وی در ادامه گفت : هیئت تحریره این نشریه با اشراف بر جغرافیای سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی ،اقتصادی ، مذهبی ، قابلیت های بومی - منطقه ای و رویکرد علمی دراستخراج وانتخاب مطالب وبهره مندی از مطالب ارسالی اقدام می نمایند و در صورت لزوم با دعوت از پیشنهاد کنندگان موضوعات را بررسی و در ردیف چاپ قرارمی دهد.

الهویی همچنین با اشاره به فرصت طلایی و مغتنمی که این نشریه فراهم کرده است اظهار داشت : ماهنامه فرصت دوم، فرصتی مغتنم است که بتوانیم با کلام و نوشتار علمی و تجربی و ارسال نظرات خود گام مهمی برای عموم خوانندگان به ویژه آموزش دهندگان عزیز برداریم .

وی درخاتمه موفقیت این فعالیت فرهنگی را منوط به توجه همکاران گرامی به ویژه شورای معاونین و کارگروه پژوهش در مناطق و نواحی عنوان نمود و گفت : با دقت و پیگیری تمامی همکاران ذیربط به ویژه روسای محترم نواحی در اجرای مطلوب این فعالیت فرهنگی ، شاهد رشد و ارتقای سطح علمی ، آموزش دهندگان و سوادآموزان خواهیم بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار