توضیح رمضانی درباره کاهش تعداد اردوهای دانش‌آموزی

شیراز (پانا) - مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش درباره علت کاهش اردو ها در سال جاری اظهار کرد این کاهش به دلیل قرار دادن فیلتر های ایمنی است که برای برگزاری اردو ها قرار داده شده است چرا که ایمنی دانش آموزان و مربیان مهم تر است و تا مرکز کنترل شرایط ایمنی خودرو، راننده و میزبانی استان مقصد را تایید نکند، اجازه برگزاری اردو داده نخواهد شد.

کد مطلب: ۸۷۴۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
توضیح رمضانی درباره کاهش تعداد اردوهای دانش‌آموزی

علی رمضانی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به تصویب آیین‌نامه اردو های دانش آموزی برای اولین بار در شورای عالی آموزش و پورش افزود: برای بخشنامه شدن این آیین نامه به استان‌ها در انتظار امضای رئیس جمهور در این نامه هستیم.

وی در پاسخ به خبرنگار پانا مبنی بر کاهش محسوس اردوهای دانش آموزی از زمان راه‌اندازی سامانه اردویی گفت: در واقع کاهش اردوها به نبود تمایل دانش آموزان و اولیای آنان به برگزاری اردو نیست بلکه فیلترهای زیادی که به منظور تامین امنیت دانش اموزان بر روی این سامانه است، برگزاری اردوها را کاهش داده است.

وی تاکید کرد: سیاست ما در دستورالعمل جدید این است که دانش آموزان بیش تری در اردوها به شرط تامین امنیت آنان شرکت کنند، به طوری که هر دانش‌آموز در یک سال حداقل یک بار در اردو شرکت کند.

وی در خصوص تاسیس مرکز کنترل اردو ها در استان‌ها افزود: به دلیل نو پا بودن این طرح، مشکلاتی بسیاری در مسیر قرار دارد که پس از ارائه آموزش‌های لازم به استان‌ها و هماهنگی با دستگاه‌های درگیر در این برنامه و مراکز در استان‌ها به اجرا خواهند رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار