لیگ برتر ایران؛ استقلال هوادارانش را امیدوار کرد

تهران (پانا) – استقلال در شبی که هوادارانش استقبال خوبی از دیدار مقابل صنعت نفت نکرده بودند مقابل این تیم آبادانی نمایش خوبی داشت و به پیروزی رسید.

کد مطلب: ۸۷۴۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
لیگ برتر ایران؛ استقلال هوادارانش را امیدوار کرد

دومین شب از هفته چهاردهم لیگ برتر ایران با برگزاری یک بازی در ورزشگاه آزادی به پایان رسید.

استقلال که هفته گذشته توانسته در دیداری سخت با عبور از سد هم نام خوزستانی‌اش عبور کند تا از بحران فاصله بگیرد برای ادامه روند عبور از بحران و رسیدن به رده‌های بالایی جدول در حالی میزبان صنعت نفت آبادان بود که استقبال خوبی از این بازی نشده بود.

فشار استقلالی‌ها در همان دقایق ابتدایی نیمه اول جواب داد و این تیم در دقیقه 9 توسط فرشید باقری به گل رسید. روند برتری استقلال پس از گل هم ادامه داشت تا اینکه طارق همام در دقیقه 24 با شوت از راه دور برای دومین بار دروازه شهاب گردان را باز کرد تا کار 2 بر صفر به سود استقلال شود. در ادامه بازی باز هم تیم شفر برتری خود بر بازی را حفظ کرد اما توپی از خط دروازه عبور نکرد تا نیمه اول با همان دو گل به سود استقلال تمام شود.

در نیمه دوم هر چند صنعت نفت سعی کرد بازی رو به جلوتری را ارائه کند اما بازیکنان این تیم در خلق موقعیت ناکام ماندند و در مقابل تعویض وینفرد شفر یکبار دیگر سکوهای آبی را شاد کرد؛ در دقیقه 74 الله‌یار صیادمنش تیرخلاص را به برزیل ایران زد و گل سوم استقلال را به ثمر رساند تا در نهایت بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود میزبان تمام شود.

استقلال با این برد به رده پنجم جدول صعود کرد تا حداقل هوادارانش را به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امیدوار کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار