لیگ برتر ایران؛ وقت اضافه با پرواز شجاع برای پرسپولیس رویایی شد

تهران (پانا) – پرسپولیس در روزی که 5 بازیکن اصلی‌اش را در اختیار نداشت توانست در آخرین ثانیه‌ها ماشین‌سازی تبریز را شکست دهد.

کد مطلب: ۸۷۴۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
لیگ برتر ایران؛ وقت اضافه با پرواز شجاع برای پرسپولیس رویایی شد

دومین روز از هفته چهاردهم لیگ برتر ایران با برگزاری 2 بازی آغاز شد.

پرسپولیس که مانند چند دیدار گذشته با لشکری از مصدوم و محروم روبرو شده بود در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف ماشین‌سازی رفت.

در حالی که تیم تبریزی با ارائه فوتبالی بسته که در اواخر بازی با اتلاف وقت همراه شده بود، نزدیک بود به نتیجه مورد علاقه‌اش و کسب یک امتیاز نردیک شود در دقیقه 92 شجاع خلیل‌زاده مدافع جلو کشیده پرسپولیس با ضربه سر گل سه امتیازی تیم برانکو را به ثمر رساند تا پرسپولیس با برد یک بر صفر زمین را ترک کند.

دربی حساس شمال ایران بین نساجی و سپیدرود در ورزشگاه وطنی قائمشهر تماشایی دنبال شد اما برنده نداشت و با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

محمد مهدی نظری در نیمه اول با گل دقیقه 45 نساجی را برنده به رختکن فرستاد اما در نیمه دوم شاگردان علی کریمی عملکرد بهتری داشتند و توانستند در دقیقه 57 توسط محمد غلامی به گل تساوی برسد. 11 دقیقه بعد میلاد شیخ الاسلامی گل دوم سپیدرود را به ثمر رساند اما در دقیقه 78 مهرداد عبدی توانست کار را به تساوی بکشاند و در نهایت دربی شمال ایران با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار