هر آنچه از بیمه عمر ایران باید بدانید!

کد مطلب: ۸۷۳۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
هر آنچه از بیمه عمر ایران باید بدانید!

اطلاع داشتن از همه جوانب بیمه عمر برای فردی که به دنبال خرید بیمه عمر است شاید کار سختی به نظر بیاید، انتخاب شرکت بیمه و مشخص کردن شرایط بیمه‌­ای در هر شرکت می ­تواند تاثیر فراوانی در انتخاب شما داشته باشد. به گزارش وب سایت صدور بیمه آنلاین بیمه تایم ، بیمه عمر ایران یکی از شرکت‌هایی می‌باشد که انتخاب بسیاری از بیمه شده های عمر است. در این نوشته به بررسی بیمه نامه‌های عمر ایران خواهیم پرداخت.
با انواع بیمه عمر و سرمایه‌گذاری آشنا شوید

انواع بیمه عمر ایران

از جمله شرکت‌­های بیمه‌­ای که تنوع بسیار زیادی در ارائه بیمه نامه‌های عمر دارد بیمه عمر ایران است که در طرح ­های مختلف فرآ­یند سرمایه گذاری و پوشش‌­های بیمه‌ای را برای بیمه گذاران ارائه می‌کند. البته شرایط بیمه عمر ایران در طرح‌های مختلف بیمه متفاوت می‌باشد که در ادامه به بررسی انواع بیمه‌های عمری که بیمه عمر ایران ارائه می‌کند می‌پردازیم :

بیمه عمر مان ایران

یکی از جدیدترین طرح‌های بیمه ای است که بیمه عمر ایران ارائه می‌کند. بیمه عمر مان علاوه بر اندوخته ساز بودن پوشش‌های بیمه‌ای کاملی نیز دارد. شرایط بیمه عمر ایران در طرح بیمه عمر مان بسیار جامع می ­باشد و اگر فردی بخواهد یکی از به روزترین بیمه نامه‌های عمر را خریداری نماید بیمه عمر مان بهترین گزینه می‌تواند باشد .

بیمه جامع زندگی

یکی از طرح‌هایی که در سال های قبل توسط بیمه عمر ایران ارائه می‌شود، بیمه جامع زندگی می‌باشد که در حال حاضر توسط شرکت بیمه ایران دیگر قابل ارائه نمی‌باشد .

بیمه عمر و بازنشستگی ایران

امکان دریافت بازنشستگی در پایان قرارداد بیمه عمر از طرح‌های جدید بیمه عمر ایران است که فرد با انتخاب این طرح می‌تواند از مزایای بیمه عمر و بازنشستگی ایران استفاده کنید. داشتن پشتیبان مالی برای فرزندانمان در زمانی که نیازمند این سرمایه هستند از دل نگرانی‌های بسیاری از خانواده ها می‌باشد. با داشتن این بیمه نامه امکان استفاده از چنین سرمایه‌ای برای هزینه‌های تحصیل و یا شروع یک کار تازه برای شما فراهم می‌­شود .

بیمه ازدواج جوانان ایران

جبران هزینه­‌های ازدواج می‌تواند یکی از دردسرهای مالی باشد که نگرانی زیادی را برای جوانان ممکن است ایجاد کند. با داشتن بیمه عمر ازدواج جوانان می‌توانید از سرمایه بیمه نامه خود برای جبران هزینه‌های ازدواجتان استفاده کنید .

بیمه زنان خانه دار بیمه ایران

حمایت مالی از زنان خانه دار می­‌تواند انگیزه مهمی برای خرید بیمه عمر ایران باشد، چراکه با داشتن بیمه زنان خانه دار ایران می‌توانید از سرمایه پایان قرارداد برای استفاده از برخی مزایای بیمه عمر زنان خانه دار کمک بگیرید .

بیمه عمر ایران برای کودکان

آینده کودکان برای همه والدین مهم است و به همین دلیل بیمه ایران برای داشتن آینده‌ای آسوده با سرمایه‌ای مطمئن طرح بیمه عمر ایران برای کودکان را ارائه کرده است .

نحوه محاسبه بیمه عمر ایران
برای محاسبه بیمه عمر ایران چندین عامل مهم موثرند که بر میران سرمایه گذاری در بیمه عمر و هم در برخورداری از پوشش‌های بیمه‌ای می‌تواند اثر گذار باشد. که در ادامه به بررسی همه موارد خواهیم پرداخت :

میزان حق بیمه پرداختی بیمه نامه عمر ایران

انتخاب حق بیمه عمر پرداختی توسط خود فرد بیمه شده انجام می­‌شود، هر میزان حق بیمه پرداختی شما بیشتر باشد میزان سرمایه گذاری و پوشش‌های بیمه‌ای شما در بیمه عمر بیشتر خواهد شد .

به عنوان مثال اگر یک فرد 30 ساله به مدت 30 سال ، ماهانه مبلغ 100 هزارتومان پرداخت کند در پایان مدت 30 ساله بیمه نامه ، پرداختی وی برای شرکت بیمه حدود 36 میلیون تومان بوده ولی اندوخته بیمه نامه وی تا حدود 170 میلیون تومان می‌باشد .

سن بیمه شده

از عواملی که بر روی بیمه نامه عمر ایران موثر است سن بیمه شده است است. هر میزان سن بیمه شده کمتر باشد نتیجه بهتری را خواهید داشت. بازه سنی که می‌تواند بیمه عمر ایران داشته باشد از بدو تولد تا 65 سالگی می‌باشد، و در واقع بر اساس شرایط بیمه عمر ایران مجموع سن بیمه شده و بیمه گذار نباید بالاتر از 70 سال باشد .

تفاوت در بیمه نامه های یک فرد 10 ساله و 40 ساله در میزان اندوخته بیمه نامه عمر می‌باشد، اگر هر دو فرد حق بیمه یکسان پرداخت نمایند و شرایط بیمه‌ای یکسان داشته باشند، اندوخته بیمه‌ای متفاوتی خواهند داشت و فرد 10 ساله اندوخته بیشتری نسبت به فرد 40 ساله خواهد داشت، چون این دو سن ریسک بیمه‌ای متفاوتی را دارند، هرچه سن بیمه شده بالاتر می‌رود میزان ریسک بیمه‌ای وی هم بیشتر می‌شود .

مدت بیمه نامه

طول مدت بیمه نامه عمر در واقع مدتی است که پوشش‌های بیمه نامه عمر برای فرد برقرار می‌باشد و فرد می‌تواند از مزایای بیمه عمر ایران در طول مدت ایران استفاده نماید. در بیمه عمر ایران مدت بیمه نامه عمر می‌تواند تا 30 سال باشد. حداکثر سنی که هر فرد می تواند بیمه عمر داشته باشد تا65 سالگی می باشد یعنی هر فردی از بدو تولد تا این سن می تواند بیمه نامه عمر داشته باشد. بر اساس شرایط بیمه عمر هر میزان مدت بیمه‌نامه طولانی‌تر باشد میزان سرمایه گذاری بیشتری خواهد بود، به عنوان مثال اگر دو نفر که سن یکسان داشته باشند و با حق بیمه یکسان، بیمه نامه عمر داشته باشند، نهایتا بیمه نامه‌ای که مدت طولانی داشته باشد سرمایه گذاری بیشتری هم خواهد داشت .

نحوه پرداخت حق بیمه

انتخاب مدل پرداخت حق بیمه عمر، بر این اساس است که پرداخت حق بیمه سالانه شما به صورت ثابت باشد یا به صورت درصد افزایشی.در مدل افزایشی بر اساس درخواست فرد بیمه شده هر سال با درصدی مشخص حق بیمه سالانه افزایش پیدا کند تا از نظر سرمایه گذاری ارزشمند شود. این فرآیند بر اساس درخواست خود فرد انجام می­‌شود. بیمه نامه‌ای که روش پرداخت ثابت را انتخاب کرده است تا پایان مدت قرارداد میزان حق بیمه ثابتی را پرداخت می‌کند ولی اگر فردی روش تعدیل افزایش در پرداخت داشته باشد هر ساله با توجه به درصد افزایش انتخابی می‌تواند حق بیمه بیشتری را پرداخت کند. البته روش پرداخت افزایش در پرداخت روی سرمایه گذاری نهایی بیمه نامه موثر است و باعث افزایش در سرمایه گذاری نهایی این بیمه نامه می‌شود .

وام بیمه عمر ایران

دریافت وام بدون نیاز به ضامن از مزایای بیمه عمر ایران است. بر اساس شرایط بیمه عمر ایران هر فرد بیمه شده می‌تواند از انتهای سال دوم از محل اندوخته بیمه عمر خود وام دریافت نماید. میزان وام بر اساس اندوخته بیمه عمر محاسبه می‌شود که برابر با 90 درصد اندوخته این بیمه نامه می‌باشد. میزان سودی که بابت بازپرداخت بیمه عمر پرداخت می‌شود حدود 4 درصد می‌باشد. در زمانی که فرد از محل اندوخته بیمه نامه عمر خود وام می‌گیرد سایر پوشش‌های بیمه نامه برای فرد همچنان برقرار بوده و فرد می‌تواند در صورت نیاز از همه پوشش‌های خود استفاده نماید. مدت زمان لازم برای انجام کارهای اداری دریافت وام بیمه عمر از زمان ارسال درخواست شما برای دریافت وام تا واریز مبلغ به حساب شما حداکثر تا دو هفته کاری می‌باشد. دریافت وام برای زمانی پیشنهاد می‌شود که فرد بدون نیاز به بازخریدی بخواهد از اندوخته بیمه نامه خود استفاده کند و همه پوشش‌های بیمه‌ای هم برای وی برقرار باشد .

انتخاب پوشش‌های بیمه‌ای

با توجه به مزایای بیمه عمر که دارای پوشش‌های بیمه‌ای در کنار سرمایه‌گذاری است، انتخاب برخی از پوشش‌ها اختیاری هستند و فرد به انتخاب خود می‌تواند پوشش‌های بیمه‌ای خود را انتخاب کند. البته برخی از پوشش‌ها از قبیل پوشش بیماری‌ها و از کارافتادگی از پوشش‌هایی هستند که برای همه بیمه گذاران عمر توصیه می‌شود که روی بیمه نامه عمر خود داشته باشند .

استعلام بیمه عمر ایران

شرکت بیمه ایران برای ارائه خدمات بهتر به بیمه شدگان بیمه نامه‌های عمر این امکان را فراهم کرده که افرادی که بیمه عمر ایران دارند می‌توانند از طریق سامانه بیمه ایران مشاهده سوابق بیمه عمر ایران را مشاهده کرده و یا استعلام بیمه عمر ایران را انجام دهند. با ثبت نام در بیمه عمر ایران از طریق سایت بیمه تایم محاسبه آنلاین بیمه عمر ایران برای شما انجام می شود. با آنلاین شدن خدمات بیمه‌ای شرکت بیمه ایران پرداخت بیمه عمر ایران نیز به صورت اینترنتی فراهم شده است .

مشاوره جهت خرید بیمه عمر ایران

می‌توانید فرم درخواست خود را از طریق صفحه بیمه عمر بیمه تایم ارسال کنید و درخواست خرید بیمه عمرتان را از سامانه بیمه تایم انجام دهید. کارشناسان بخش عمر، سامانه بیمه تایم با انجام مشاوره کامل بیمه‌ای و انجام مقایسه بین شرکت‌های مختلف بیمه‌ای را برای شما انجام داده و شما را در انتخاب بهترین بیمه عمر با پوشش‌های و شرایط لازم را همراهی خواهند کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار