مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

سکان آرامش جامعه در دست مادران است

البرز (پانا) - قاسمی ،مدیرکل آموزش و پرورش البرز با حضور در همایش مهرورزی و اخلاق در خانواده گفت : سکان آرامش جامعه در دست مادران است و جامعه ای موفق است که مادران آگاه و دانا داشته باشد .

کد مطلب: ۸۷۳۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
سکان آرامش جامعه در دست مادران  است

همایش مهرورزی و اخلاق در خانواده با حضور قاسمی ، مدیرکل آموزش و پرورش البرز و مینایی پور ، مشاور وزیر آموزش و پرورش و مدیر کل در امور بانوان و جمعی از مسئولین استانی در کانون امام علی (ع) کرج برگزار گردید .

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت : ارتقاء و پیشرفت جامعه به سه میم (مدیران، معلمان ، مادران) بستگی دارد و جامعه ای به منزلت ، رشد و بالندگی خواهد رسید که به این سه رکن اثر گذار اهمیت بدهد .

وی با اشاره به نقش و جایگاه رفیع بانوان به ویژه مادران در جامعه افزود : مادران رکن اصلی توسعه و پیشرفت کشور هستند و جامعه ای موفق است که مادران آگاه و دانا داشته باشد .

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد : برهمگان روشن است اگر در خانواده آرامش باشد بازخورد خود را در جامعه نشان می دهد و سکان آرامش جامعه در دست مادران است و ریشه خانواده وابسته به وجود مادران و دختران خوب ، شجاع ، با ایمان است.

در ادامه این همایش مینایی پور، مدیر کل و مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بانوان با اشاره به توانمندی بانوان و نقش پذیری آنان در عرصه های مدیریتی کشور اظهار داشت: در کشور می بایست نگرش مسئولین و دولتمردان به جایگاه زنان و نقش پذیری بانوان در پست های مدیریتی شکل بگیرد.

وی با اذعان به اینکه امروز مدیران موفق در مدارس کشور از بانوان هستند خواستار ارتقای سطوح مدیریتی بالاتری برای بانوان کشور شد.

مینایی پور در ادامه از فعالیتهای انجام شده در امور بانوان گفت و افزود: در جهان بیشترین کار را در تمامی حوزه ها، بانوان انجام می دهند ولی متاسفانه شاهد کمترین در آمد برای آنها هستیم.

مشاور وزیر آموزش و پرورش از فعالیتهای بانوان در حوزه های اقتصادی ، اجتماعی، فرهنگی ابراز امیدواری و رضایت نمود و خواستار فعالیت بیشتر بانوان در عرصه سیاسی کشور شد.

گفتنی است این همایش با محوریت تکنیک های تاثیر گذار روابط در خانواده و احترام متقابل و همدلی برگزار گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار