فرهنگیان و دانش آموزان تأثیر گذارترین گروه ها در پیروزی انقلاب اسلامی بودند

بوشهر(پانا)_معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان بوشهر در دومین نشست کمیته فرهنگیان و دانش آموزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:فرهنگیان و دانش آموزان تأثیرگذارترین گروه ها در پیروزی انقلاب اسلامی بودند.

کد مطلب: ۸۷۳۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان و دانش آموزان تأثیر گذارترین گروه ها در پیروزی انقلاب اسلامی بودند

ناصر غلامی معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان بوشهر در دومین نشست کمیته فرهنگیان و دانش آموزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:فرهنگیان و دانش آموزان تأثیرگذارترین گروه ها در پیروزی انقلاب اسلامی بودند.

وی بیان کرد:فرهنگیان بنا بر وظیفه شرعی و فردی روی خانواده ها تأثیر زیادی دارند و وظیفه آنان بسی فراتر از سایر افراد است.

غلامی اظهار داشت: اجرای مسابقات ورزشی، نمایشگاه سیار پیشگیری از آسیب های اجتماعی،جشنواره نمایش عروسکی ،همایش مشاعره با عنوان خورشید با میزبانی شهرستان ها،یادواره 175 شهید سوادآموزی،مسابقه کتابخوانی با موضوع شعار بخشی از برنامه هایی است که کمیته فرهنگیان و دانش آموزی در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اجرا می کند.

وی تصریح کرد:انقلاب اسلامی ما هم خواستگاه دینی و هم خواستگاه مردمی داشت و ما نسل هایی هستیم که از برکات این انقلاب بهره بردیم

غلامی خاطر نشان کرد:هرچه از انقلاب فاصله می گیریم وظایف ما نسبت به انقلاب بیشتر می شود و اهداف انقلاب اسلامی نیز به این صورت بوده که ما کارها را بهتر انجام دهیم.

این مقام مسوول یادآور شد:از اول انقلاب کشورهای غربی و رسانه های آن ها در زمینه تخریب انقلاب اسلامی فعالیت می کنند و این امر مسوولیت ما را زیاد می کند،بنابراین برنامه ها باید پرمحتوا ،شاد و جذاب باشد تا دانش آموزان استقبال زیادی کنند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش در پایان عنوان کرد:تمامی معاونت ها برنامه های اجرایی و عملیاتی خود را برای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تا دهم آذرماه جهت نهایی کردن برنامه ها به اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان ارائه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار