هشدار پلیس آگاهی درباره وکالت‌نامه‌های جعلی

تهران (پانا) - معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا گفت کارکنان پیشخوان‌های رسمی در صورت دریافت وکالت‌نامه از اشخاص حتماً قبل از هر اقدامی اصالت وکالت‌نامه را از مراجع رسمی درخواست کنند.

کد مطلب: ۸۷۳۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
هشدار پلیس آگاهی درباره وکالت‌نامه‌های جعلی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا اکبری با اشاره به اینکه «جعل» زمینه و بستر ارتکاب جرایم اقتصادی از جمله اختلاس، تسهیلات غیرمجاز و ... را فراهم می‌سازد، اظهار کرد: یکی از شگردهای جاعلان و کلاهبرداران، جعل و سرقت هویت افراد و همچنین تهیه وکالت نامه‌های جعلی با عناوین مختلف است.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا خاطرنشان کرد: افرادی برای انجام معاملات اقتصادی همانند خرید و فروش اموال منقول و غیر منقول یا ارائه به اشخاص حقیقی و حقوقی برای دریافت کالا، خدمات و همچنین انتقال و تخلیه موجودی حساب افراد مبادرت به کلاهبرداری می‌کنند.

وی متذکر شد: کارکنان پیشخوان‌های رسمی، آگاه و هوشیار باشند که در صورت دریافت وکالت‌نامه از اشخاص حتماً قبل از هر اقدامی اصالت و صحت وکالت‌نامه را از مراجع رسمی درخواست کنند و پس از طی این فرایند و در صورت تأیید و اصالت‌سنجی نسبت به عقد معامله یا پذیرش وکالت‌نامه، می‌توانند اقدامات بعدی را انجام دهند تا در دام کلاهبرداران قرار نگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار