نشست سالانه تخصصی روسای اداره های فنی و حرفه ای و کاردانش کشور

تهران (پانا) - سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت : ما باید به سرعت به سمت آموزش های رسمی فنی و حرفه ای وکاردانش حرکت کنیم.

کد مطلب: ۸۷۲۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست سالانه تخصصی روسای اداره های فنی و حرفه ای و کاردانش کشور

نشست سالانه تخصصی روسای اداره های فنی و حرفه ای و کاردانش کشور با حضور عمادی سرپرست معاونت آموزش متوسطه ،آذرکیش مدیر کل دفتر دوره دوم متوسطه کاردانش ، حسینی مقدم مدیرکل دفتر دوره دوم متوسطه فنی و حرفه ای ، فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و درّی معاون آموزش متوسطه شهر تهران به میزبانی شهر تهران در روزهای 29و 30 آبان ماه برگزار شد.در این نشست عمادی با تاکید بر اهمیت مهارت آموزی و ساحت های شش گانه سند تحول به حفظ رشته محل ها در شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش کشور اشاره کرد و نقش خیرین در مشارکت امور هنرستان ها به ویژه تجهیزات کارگاهی را مهم برشمرد. سرپرست معاونت آموزش متوسطه کشف استعدادها در هنرجویان هنرستان ها را از رویکردهای اصلی وزارتخانه دانست.

در این نشست فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در نشست به اهمیت نقش آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش در وزارتخانه تاکید کرده و آموزش های مهارتی را معطوف به اشتغال دانست.

در این جلسه حسینی مقدم و آذرکیش مدیران کل ستادی و دٌرّی معاون آموزش متوسطه شهرتهران نیز در خصوص کارآفرینی و آموزش های مهارتی نکاتی را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار