عضویت دو ایرانی در کمیسیون‎های تخصصی فدراسیون جهانی فیلم‎های ورزشی

تهران (پانا) - دو ایرانی عضو کمیسیون‎های تخصصی فدراسیون جهانی فیلم‎های ورزشی FICTS شدند.

کد مطلب: ۸۷۲۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
عضویت دو ایرانی در کمیسیون‎های تخصصی فدراسیون جهانی فیلم‎های ورزشی

به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم‎های ورزشی ایران، در مجمع عمومی فدراسیون جهانی فیلم‎های ورزشی (FICTS) عضویت آقایان سید امیر حسینی در کمیسیون جشنواره‎ها و سید مجتبی علوی در کمیسیون آموزش و ترویج ارزش‎های المپیک به مدت چهار سال به تصویب رسید.

در سی وششمین دوره جشنواره جهانی فیلم‎های ورزشی که با حضور نمایندگانی از ۱۱۶ کشور عضو این فدراسیون 23 تا 28 آبان 97 در میلان ایتالیا برگزار شد، سینمای ایران با فیلم‎هایی در بخش‎های داستانی، مستند و کوتاه حضور داشت که فیلم «من ایرانی ام» با بازی علیرضا حیدری، قهرمان کشتی جهان و المپیک در بخش فیلم های داستانی ورزشی جایزه بهترین فیلم را دریافت کرد.

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم‌های ورزشی (FICTS) است که با حمایت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و سازمان صداوسیما و شبکه ورزش برگزار می‌شود. این رویداد در ایران به عنوان مرحله مقدماتی جشنواره فیلم‌های ورزشی به شمار می‌آید و وظیفه انتخاب تولیدات و آثار فیلمسازی ورزشی را برعهده دارد.
ایران جزو مناطق ۱۶ گانه فدراسیون جهانی فیلم‌های ورزشی است. همه ساله در ماه نوامبر جشنواره جهانی فیلم های ورزشی با حضور چهره‌های سینمایی و

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار